Uszanowanko, Mirki i Mirabelki!
Z tej strony Bartold, designer/writer Glorii Victis. Przejmuję pałeczkę po @jan-grochowski, żeby trochę odciążyć szefa z obowiązków - czas na kolejny wpis o kulisach tworzenia MMORPGa z serii “100 dzienników challenge Na Przekór Wszystkiemu”! Dzisiejszy temat:
Dziennik 9 – Jak warstwa RPG wzbogaca grę MMORPG
Ostatni wpis przedstawił trzy główne filary Glorii Victis: otwartego PVP, kontroli terytorium oraz ekonomii kształtowanej przez graczy. Są to w zasadzie fundamenty
Z tej strony Bartold, designer/writer Glorii Victis. Przejmuję pałeczkę po @jan-grochowski, żeby trochę odciążyć szefa z obowiązków - czas na kolejny wpis o kulisach tworzenia MMORPGa z serii “100 dzienników challenge Na Przekór Wszystkiemu”! Dzisiejszy temat:
Dziennik 9 – Jak warstwa RPG wzbogaca grę MMORPG
Ostatni wpis przedstawił trzy główne filary Glorii Victis: otwartego PVP, kontroli terytorium oraz ekonomii kształtowanej przez graczy. Są to w zasadzie fundamenty
- wirogez
- ThorPL
- PurpleHaze
- konto usunięte
- jan-grochowski
- +55 innych
Czas na kolejny wpis o kulisach tworzenia MMORPGa z serii “100 dzienników challenge Na Przekór Wszystkiemu”! Dzisiejszy temat:
Dziennik 10 – Balansowanie walki w MMORPG pod skill gracza
Od samego początku projektu chcieliśmy, żeby Gloria Victis była unikatowym doświadczeniem w średniowiecznym świecie. Zdecydowaliśmy się zatem na system walki non-target (ta, jesteśmy freakami na punkcie Mount & Blade), który promuje umiejętności samych graczy.
Postawiliśmy sobie za cel, żeby gracz