Uszanowanko, Mirki i Mirabelki! Czas na kolejny wpis o kulisach tworzenia MMORPGa z serii “100 dzienników challenge Na Przekór Wszystkiemu”! Dzisiejszy temat:
Dziennik 10 – Balansowanie walki w MMORPG pod skill gracza
Od samego początku projektu chcieliśmy, żeby Gloria Victis była unikatowym doświadczeniem w średniowiecznym świecie. Zdecydowaliśmy się zatem na system walki non-target (ta, jesteśmy freakami na punkcie Mount & Blade), który promuje umiejętności samych graczy.
@bartold: Akurat w styczniu mam składać nowy PC, więc już wiem że wydam więcej niż chciałem żeby sobie to na maksymalnych puścić ( ͡°͜ʖ͡°) Ale patrzac po trailerach może się opłacić :D
Czas na kolejny wpis o kulisach tworzenia MMORPGa z serii “100 dzienników challenge Na Przekór Wszystkiemu”! Dzisiejszy temat:
Dziennik 10 – Balansowanie walki w MMORPG pod skill gracza
Od samego początku projektu chcieliśmy, żeby Gloria Victis była unikatowym doświadczeniem w średniowiecznym świecie. Zdecydowaliśmy się zatem na system walki non-target (ta, jesteśmy freakami na punkcie Mount & Blade), który promuje umiejętności samych graczy.
źródło: comment_wfy082Qc6Pb93VzSLTRG626YnM4Fmzg3.jpg
Pobierz