Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko283
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
  • Wykop.pl
  • Ciekawostki

    Ciekawostki
  • Informacje

    Informacje
  • Rozrywka

    Rozrywka
  • Sport

    Sport
  • Motoryzacja

    Motoryzacja
  • Technologia

    Technologia
  • Ukraina

    Ukraina
  • Gospodarka

    Gospodarka
  • Podróże

    Podróże

Dostosuj Wykop do siebie

Wybierz treści, które Cię interesują
i zapisz jako Własną kategorię.

bartek88z_wro
bartek88z_wro

bartek88z_wro

Dołączył 4 lata i 10 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 18
  • Znaleziska 14
  • Mikroblog 4
  • Obserwujący 0
  • Obserwowane 2
  • Dodane (1)
  • Komentowane (2)
  • Plusowane (1)
bartek88z_wro
bartek88z_wro
bartek88z_wro 10.08.2019, 11:23:20
  • 23
Do korzystających z nextbike - jeśli nie macie podanego nr PESEL to lepiej nie podawać, oto dlaczego...

Mam założone konto w Nextbike od około 5 lat, jednak dopiero od tego sezonu po wprowadzeniu rowerów z terminalem zacząłem regularnie z nich korzystać.
Jako że konto założyłem dawno temu, gdy proces rejestracji wyglądał inaczej, system nie miał mojego nr PESEL ale mimo tego mogłem normalnie korzystać z wypożyczalni.

Od samego początku, bardzo często zdarzały mi się awarie - brak możliwość zamknięcia zamka, nie otwarcie zamka po rozpoczęciu wypożyczenia, itp. Biorąc pod uwagę bardzo duże zainteresowanie rowerami miejskimi i ich intensywne użytkowanie byłem to w stanie rozumieć i zaakceptować. Każda złożona przeze mnie reklamacja była rozpatrywana pozytywnie i zwracano mi pieniądze, nawet w takich sytuacjach gdzie teoretycznie Nextbike miał by prawo obciążyć mnie opłatami. Uznawałem to jako działanie prokonsumenckie i ludzkie podejście do sprawy, tym bardziej że każda sytuacja sporna wynikała z nieprawidłowego działania systemu lub urządzeń wypożyczalni a nie z mojej niedbałości. Przy składaniu kolejnej reklamacji konsultant zażądał ode mnie uzupełnienia nr PESEL pod rygorem nie przyjęcia zgłoszenia. Podałem swój nr, reklamacja została przyjęta i rozpatrzona. Jednak od momentu gdy Nextbike wszedł w posiadanie mojego nr PESEL, każda kolejna reklamacja rozpatrywana jest negatywnie. Mam w tej chwili trzy nieuznane reklamacje (na około 380zł), w których wina nexbike jest ewidentna. W odmowie dostaję wklejone punkty regulaminu, które nie mają związku z moimi zgłoszeniami - prawdopodobnie nikt nawet nie czyta ich treści. Odnoszę wrażenie, że Nextbike znalazł sobie dodatkowe źródło zarobku, naliczając niesłusznie opłaty dodatkowe. Z tego powodu tak nalegają na podanie nr PESEL - aby móc skutecznie egzekwować naciągane należności. W mojej opinii to, że po uzupełnieniu swojego nr PESEL, nagle wszystkie reklamacje są odrzucane nie jest przypadkiem a celowym działaniem nastawionym na zysk.
  • 16
  • Odpowiedz
sas1906
sas1906
sas1906
10.08.2019, 12:49:51 via Android
  • 8
@krave ( ͡º ͜ʖ͡º)
sas1906 - @krave ( ͡º ͜ʖ͡º)

źródło: comment_10SNViqwb95BLdbmWgPI8Dgov75m6ho2.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
mirko_efekt
mirko_efekt
mirko_efekt
11.08.2019, 09:55:08 via Android
  • 2
@sas1906
@krave
Moj mem :D
  • Odpowiedz

Osiągnięcia

  • Rocznica
    od 10.08.2022

    Rocznica

Wykop © 2005-2024

  • Nowy Wykop
  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Wykop.pl