Próbuję przełożyć swój lot zaplanowany na 1 maja.
Napisałem do LOTu z propozycją alternatywnej daty, oni na to żeby dzwonić na infolinię, bo w mojej taryfie nie ma miejsc na tą datę i muszę dopłacić.
Więc sprawdzam na stronie LOTu, w sprzedaży są bilety na dokładnie tą datę, w tej samej taryfie.
O co tutaj chodzi? Czy oni mają osobną pulę miejsc na rebooking, a osobną na sprzedaż? Wygląda to na strasznie
Napisałem do LOTu z propozycją alternatywnej daty, oni na to żeby dzwonić na infolinię, bo w mojej taryfie nie ma miejsc na tą datę i muszę dopłacić.
Więc sprawdzam na stronie LOTu, w sprzedaży są bilety na dokładnie tą datę, w tej samej taryfie.
O co tutaj chodzi? Czy oni mają osobną pulę miejsc na rebooking, a osobną na sprzedaż? Wygląda to na strasznie
#socialdistancing