Czy ktoś kupował coś od nich? Mają sprzęt Apple w przedsprzedaży (2-3 miesiące czekania) w cenach nawet 30% taniej. Według nich, sprzęt ogarniają bezpośrednio od iSpot Galeria Katowicka (sprzęty z polskiej dystrybucji z gwarancją Apple). #artistechpl #apple #taniezakupy
Założyłem konto dla tego wątku. Sam mam sprzęt u nich zamówiony na czerwiec. Moim zdaniem jeżeli jest taki problem z komunikacja to piszcie im w komentarzach na Facebooku albo w opiniach na Google. Na fejsie coś dodają codziennie wiec są dostępni. Niech każdy kto chce u nich zamówić widzi jaki jest problem.
@wojtow45: Jak kasują na fb to na Google komentarze piszcie. Jak są opóźnienia a oni otwierają jakiś salon za nasze pieniądze to niech ludzie którzy zamawiają o tym się dowiedzą.
To jaki problem pisać im w opiniach na Facebook oraz na Google i to ostro. Sam tak będę robił jak minie termin mojej dostawy i nie będzie sprzętu. Co to za sklep niby który nie odpowiada na wiadomości a buduje swój punkt bardzo możliwe ze za pieniądze nas wszystkich i dodaje kupę postów dziennie. Trzeba ich przycisnąć.
@Hajkik: ale ja nie mówię ze to fejk. Ale jak maja opóźnienia to powinni sami poinformować najlepiej telefonicznie: mamy tyle i tyle opóźnienia, towar będzie wtedy i wtedy czy chce pan czekać czy zwrot pieniędzy. A nie ze to klient dzwoni się prosi i jeszcze jest zwodzony. Totalny brak profesjonalizmu.
Zrób screena i wstaw tutaj bo aż nie wierze. Czyli ile ty masz łącznie opóźnienia ? I na jaki produkt ? Ja bym zaczął już wypisywać na fejsie Google recenzje itd i wstawiać screeny i opisać cała sytuacje żeby każdy przyszły klient wiedział co go czeka i ile nerwów straci z takim podejściem tej firemki do klienta.
W takim razie proponuje zrobić im odpowiednia do ich działań reklamy. Bo na dzień dzisiejszy wyglada to na conajmniej bezprocentową pożyczkę. Jak maja taki problem to mogą na stronie zaznaczyć ze dostawa za 6 a nie 4 msc a tak to jest umyślne wprowadzenie klienta w błąd a to już jest karalne.
Przecież to wiadomo od dawana ze piszą sobie sami komentarze. Na Google są komenty ze zdjęciami sprzętów które oni używają i wrzucają na swoje story. Ogólnie robią to wszystko tak nieudolnie ze zastanawiam się czy to jest sens czekać na sprzęt.
Jak ostatnio tam byłem to faktycznie mówił mi Pan K ze się wynoszą z tego biura bo koszty ich przerastają i dopóki nie wyjaśni się sprawa z dostawca to nie szuka nowego (biura) . Dobrze ze jest zabezpieczenie charge back bo różnie może być.
Widzę ze robi się coraz ciekawiej. Tez już wysłałem oficjalnego emaila o odstąpieniu od umowy. Z tego co mi powiedzieli na Infolinii ING to charge back jest u nich do 120 dni od płatności karta a w Santanderze i w Millenium do 100 dni. Wiec nic tylko składać tylko trzeba najpierw udowodnić ze sprzedawca nie odpowiada na prośbę kontaktu bo jak prośba nie będzie zaakceptowana o charge back to zostaje policja. No
Czy ktoś kupował coś od nich? Mają sprzęt Apple w przedsprzedaży (2-3 miesiące czekania) w cenach nawet 30% taniej. Według nich, sprzęt ogarniają bezpośrednio od iSpot Galeria Katowicka (sprzęty z polskiej dystrybucji z gwarancją Apple).
#artistechpl #apple #taniezakupy
Jak kasują na fb to na Google komentarze piszcie.
Jak są opóźnienia a oni otwierają jakiś salon za nasze pieniądze to niech ludzie którzy zamawiają o tym się dowiedzą.
Ale jak maja opóźnienia to powinni sami poinformować najlepiej telefonicznie: mamy tyle i tyle opóźnienia, towar będzie wtedy i wtedy czy chce pan czekać czy zwrot pieniędzy. A nie ze to klient dzwoni się prosi i jeszcze jest zwodzony. Totalny brak profesjonalizmu.
Czyli ile ty masz łącznie opóźnienia ? I na jaki produkt ? Ja bym zaczął już wypisywać na fejsie Google recenzje itd i wstawiać screeny i opisać cała sytuacje żeby każdy przyszły klient wiedział co go czeka i ile nerwów straci z takim podejściem tej firemki do klienta.
No