Siema Mirki. Zamierzam zrobić swój projekt po pracy i potrzebuję waszej pomocy.
Mianowicie, projekt ten to gra muzyczna, która będzie inspirowana DJ Hero (bardzo bliski brat gier gitarowych z tej samej stajni). I teraz pojawia się problem, jak w JavaScript zapisać linię czasu wszystkich momentów, w których gracz powinien trafić w przycisk. Kolejny problem to jak taki utwór rozłożyć na czynniki pierwsze i w prosty sposób stworzyć mapę hitów?
Najważniejsza ma być precyzja, więc markery powinny się pokrywać na każdym urządzeniu, trafienia powinny nakładać się z markerami co do piksela (plus pewien margines błędu), pokrywać się z tym co słyszy gracz etc.
Z tego powodu też odpadają mi intervale i timeouty, w dodatku kod byłby strasznie nieczytelny imo.
Mianowicie, projekt ten to gra muzyczna, która będzie inspirowana DJ Hero (bardzo bliski brat gier gitarowych z tej samej stajni). I teraz pojawia się problem, jak w JavaScript zapisać linię czasu wszystkich momentów, w których gracz powinien trafić w przycisk. Kolejny problem to jak taki utwór rozłożyć na czynniki pierwsze i w prosty sposób stworzyć mapę hitów?
Najważniejsza ma być precyzja, więc markery powinny się pokrywać na każdym urządzeniu, trafienia powinny nakładać się z markerami co do piksela (plus pewien margines błędu), pokrywać się z tym co słyszy gracz etc.
Z tego powodu też odpadają mi intervale i timeouty, w dodatku kod byłby strasznie nieczytelny imo.
Podajcie jakis dobry darmowy emulator do androida na linuxa
chce polozyc lapska na kuponach promocyjnych z apek a mam sredniowieczny telefon