Macie jakieś problemy z 3D-Secure? Zamówienie zawiesiło się na płatności - nie jestem w stanie powiedzieć czy przeszło dalej czy nie, kod 3D-Secure przyszedł, jednak nie jestem w stanie go podać przez brak odpowiedniego monitu. Było napisane że powinno przejść automatycznie zapisując IP, nie przeszło wogóle ;/
Infolinia jak na złość milczy, nie można się do was dodzwonić. Szczerze nie wiem co w tej sytuacji robić, składać ponownie, czy
Macie jakieś problemy z 3D-Secure? Zamówienie zawiesiło się na płatności - nie jestem w stanie powiedzieć czy przeszło dalej czy nie, kod 3D-Secure przyszedł, jednak nie jestem w stanie go podać przez brak odpowiedniego monitu. Było napisane że powinno przejść automatycznie zapisując IP, nie przeszło wogóle ;/
Infolinia jak na złość milczy, nie można się do was dodzwonić. Szczerze nie wiem co w tej sytuacji robić, składać ponownie, czy