Mirki i mirabelki orientujecie się jak wygląda zgłaszanie niezgodności towaru z opisem po upływie 2 lat od momentu odebrania produktu? Z okazji zbliżającego się dnia #blackfriday rozglądałem się za dyskami ssd. Wszedłem sobie na benchmark takich dysków żeby z ciekawości sprawdzić jak w rankingu wypada dysk, który zakupiłem (#x-kom) w momencie składania swojego nowego komputera stacjonarnego. W Device Managerze sprawdziłem sobie Model dysku i wyszukałem go na stronie. W tym
Spoko, wiem za co odpowiada S/N ale nie byłem pewien, który numer sprawdzałeś bo jak ja wpisuje serial number (55SS112YTB3W) na supprot toshiby to nic mi nie znajduje
Mirki i mirabelki orientujecie się jak wygląda zgłaszanie niezgodności towaru z opisem po upływie 2 lat od momentu odebrania produktu? Z okazji zbliżającego się dnia #blackfriday rozglądałem się za dyskami ssd. Wszedłem sobie na benchmark takich dysków żeby z ciekawości sprawdzić jak w rankingu wypada dysk, który zakupiłem (#x-kom) w momencie składania swojego nowego komputera stacjonarnego. W Device Managerze sprawdziłem sobie Model dysku i wyszukałem go na stronie. W tym