zwróciłem a raczej wysłałem na gwarancję pada ps5 dualsense. wszystko spoko, sony wysłało maila z opłaconą etykietą do zwrotu, zaskoczenie bo myślałem że sam będę musiał bulić, fajnie. no tylko że nie do końca. od początku zauważyłem że kod do śledzenia paczki z etykiety nie działa - "błędny kod lub nie mamy go jeszcze w systemie, spróbuj ponownie dzień po nadaniu paczki". myślę sobie, że no dziwne trochę, ale dobra. wysłałem ją
@Spectiv: Myślę że trzeba poczekać. Ja oddawałem ostatnio, odbierał gość z DPD i nawet nie chciało mu zeskanować, ale mówi ze jest adres na paczce i wzial po prostu. Potem w systemie nic się nie aktualizowało i chyba dopiero coś ruszyło po tygodniu dwóch. Do około 3 tygodni dostałem nowego pada.
@Spectiv niewiem nie mam ps5 ale przynajmniej z 4 posty już widziałem na tagu gry gdzie ludzie pisali, że śledzenie sony jest spieprzone i paczka szybciej przychodzi naprawiona niż wyświetla sie jej status nadania.
Niestety nie dam głowy uciąć o którym dokładnie śledzeniu byla mowa jednak wydaje mi sie, że nie jesteś odosobniony.
Niestety nie dam głowy uciąć o którym dokładnie śledzeniu byla mowa jednak wydaje mi sie, że nie jesteś odosobniony.