potrzebuję dobrej oferty na przeniesienie 4 numerów, ktoś coś poleci?
#telefony #gsm #mvno
#siecikomorkowe
#telefony #gsm #mvno
#siecikomorkowe
@michaszekpetarda: może Plush ABO? Za 4 numery (na jeden PESEL) zapłacisz 80 zł. Po 20 GB na każdy z nich, połączenia, SMS/MMS no-limit. Oferta przedstawiona jest tutaj. Jeśli miałbyś pytania, to mnie wołaj.
- 0
Niby otrzymalem jakas rekompensate, ale pod *100# ani w aplikacji iPlus jej nie widac. Wie ktos cos?
#plus
#plus
- 0
@VPN: jeśli telefon obsługuje pasma i producent nie wprowadził żadnych blokad, to nasze 5G będzie działało. VoLTE i Vo WiFi póki co modele Asus nie obsługują.
@VPN: jeśli telefon obsługuje pasma i producent nie wprowadził żadnych blokad, to nasze 5G będzie działało. VoLTE i Vo WiFi póki co modele Asus nie obsługują.
Załóżmy że mam 4 numery i chciałbym je przenieść do jednej sieci. Jaka sieć wypada aktualnie najkorzystniejszej? #telefony #pytaniedoeksperta
@Tytanowy_Lucjan: możesz jeszcze rozważyć Plusha. Na każdym nolimit na połączenia, SMS/MMS oraz 15 GB. Za całość zapłaciłbyś 80 zł.
O widzę ktoś nie odrobił lekcji z polskiego XD
#plus
#plus
@OsraneMajtyXD: dzięki za czujność. Zgłosiłem administratorom strony.
Co mam zrobić plus nie chce udzielić pozwolenia na przeniesie do innej sieci?
Złożyłem wniosek u docelowego operatora, dostałem SMS od plusa, że taki wniosek otrzymali i nic... Na pierwszego maila odpisali, że muszę sprawdzić u operatora do którego mam się przenieść, co zrobiłem. Później, na pytanie czy udzielili pozwolenia na przeniesienie już przestali odpisywać. Trwa to już ponad tydzień. Mowa o przeniesieniu numeru z na kartę na kartę, nie abonament.
#
Złożyłem wniosek u docelowego operatora, dostałem SMS od plusa, że taki wniosek otrzymali i nic... Na pierwszego maila odpisali, że muszę sprawdzić u operatora do którego mam się przenieść, co zrobiłem. Później, na pytanie czy udzielili pozwolenia na przeniesienie już przestali odpisywać. Trwa to już ponad tydzień. Mowa o przeniesieniu numeru z na kartę na kartę, nie abonament.
#
@Szpaqowsky: najczęściej takie sytuacje mają miejsce, gdy dochodzi do jakiejś niezgodności danych. Przykładowo zmienił Ci się nr dowodu, czy adres. U nowego operatora podałeś aktualne dane, a u obecnego operatora są stare dane. Inny typ niezgodności to np. gdy u obecnego operatora masz nr na abonament, a podczas składnia wniosku o przeniesienie numeru zaznaczyłeś, że chodzi o numer na kartę. Docelowy operator powinien Ci powiedzieć, co tam się nie zgadza.
- 0
@Specjalista_Plus Czy w #plush na kartę dalej dajecie te 1500GB (100GB co miesiąc?) Dostałem tylko raz 100GB parę miesięcy temu, dalej nic nie dostaję. Miałem przerwę w ważności pakietu (24h). W regulaminie macie 3 dni. Niby mam dalej 79GB z tych 100, pakiet aktywny, a ostatnie 3 miesiące doładowań i nic nie doszło?
Ej, ktoś ma może #disneyplusw #plus #plusz #plusssh czy innym cyfrowym Polsacie?
Pytam, bo nie wiem jak to aktywować. Dostałem maila, który nie chce się wczytać, bo jest zablokowany przez providera,
Wysłałem sms na 2601 i dostałem jakiś 10-cyfrowy numer. Co z nim zrobić?
Instrukcja na stronie plusa jest z dupy zupełnie.
Może ktoś już przechodził przez tę męczarnię?
Pytam, bo nie wiem jak to aktywować. Dostałem maila, który nie chce się wczytać, bo jest zablokowany przez providera,
Wysłałem sms na 2601 i dostałem jakiś 10-cyfrowy numer. Co z nim zrobić?
Instrukcja na stronie plusa jest z dupy zupełnie.
Może ktoś już przechodził przez tę męczarnię?
@majk3l: po zakupie usługi Disney+ na wskazany w umowie adres e-mail powinieneś otrzymać wiadomość powitalną z instrukcją rejestracji oraz tym indywidualnym numerem użytkownika w usłudze Disney. Którego dokładnie kroku rejestracji nie możesz przejść?
@majk3l: wariant serwisu Disney+ 3 miesiące bez opłat jest dedykowany dla Klientów, którzy od 24/08 br.:
- zawrą umowę w taryfie za 65 zł z e-fakturą miesięcznie lub wyższej,
- zawrą umowę pozyskania w Plush ABO lub,
- zdecydują się na aktywację Pakietu All In przy podpisywaniu nowej umowy.
Jeśli jednak nie masz pewności, jak opcja jest aktywowana na Twoich numerach, prześlij zapytanie (tutaj nie mam wglądu do konta ) wraz
- zawrą umowę w taryfie za 65 zł z e-fakturą miesięcznie lub wyższej,
- zawrą umowę pozyskania w Plush ABO lub,
- zdecydują się na aktywację Pakietu All In przy podpisywaniu nowej umowy.
Jeśli jednak nie masz pewności, jak opcja jest aktywowana na Twoich numerach, prześlij zapytanie (tutaj nie mam wglądu do konta ) wraz
- 0
@Specjalista_Plus czy w #plus lub #plush po przeniesieniu numeru w ofercie na kartę są jeszcze te 3 miesiące darmowe?
@Erravi: tak, w przypadku wybrania taryfy Plus Elastyczna na Kartę i Nowy Plush.
Da radę przejść do plusha i wygenerować jakoś umowę bez zgód marketingowych?
#siecikomorkowe #gsm #plush
#siecikomorkowe #gsm #plush
@szklarnik: z jakiej oferty obecnie korzystasz? Zgody marketingowe są dobrowolne, można je nawet w trakcie umowy wycofać.
Polecam #lte od #plush #plus #internetmobilny
Środek Warszawy i takie zawrotne prędkości na lte...
Rozumiem, że to starter i jakieś darmowe pakiety, ale ta prędkość to dramat.
Środek Warszawy i takie zawrotne prędkości na lte...
Rozumiem, że to starter i jakieś darmowe pakiety, ale ta prędkość to dramat.
@Rookie34: jakiego sprzętu używasz i jaka to mniej więcej lokalizacja? Nie chodzi mi o dokładny adres, ale w obrębie jakich ulic, albo może obok jakiegoś dworca, szpitala, szkoły, centrum handlowego itp.
@Rookie34: w tym rejonie nie widzę, żeby jakieś prace trwały na stacji, nie ma też podobnych sygnałów od innych Klientów. Podejrzewam więc, że niższa prędkość wynikała z większego obciążenia sieci w tym czasie. Ale jeśli chcesz dokładniejszej analizy, to napisz w tej sprawie na bok@plus.pl ze bieżącymi wynikami speed testu, modelem aparatu oraz swoim numerem i lokalizacją. Zgłoszenie zostanie przekazane do działu technicznego. Jeśli podrzuciłbyś mi przydzielony numer zgłoszenia, to mógłbym
- 0
Jaka oferta Internetu mobilnego jest obecnie najlepsza? #orange #tmobile #plus #play #internetmobilny #pytaniedoeksperta
@alicjlut: zależy czego potrzebujesz. Czy chcesz się wiązać na kilka lat czy wolisz mieć możliwość wypowiedzenia w każdej chwili. Na abonament czy na kartę? Ile GB miesięcznie Ci potrzeba?
- 0
Podpowie mi ktoś co mam zrobić bo mi już ręce i nogi opadają...
Trzeci raz oddałem Router na gwarancje bo się restartuje. Trzeci raz "serwis" Plusa odsyła urządzenie twierdząc że "usterki nie stwierdzono" gdzie jak byk w logach urządzenia są błędy i informacje o restarcie ( nawet im je wydrukowałem na A4 ). Jedyne co zrobili to reset ustawień fabrycznych który nie daje nic...
Mam iść do Rzecznika Praw Konsumenta ? Polsatu
Trzeci raz oddałem Router na gwarancje bo się restartuje. Trzeci raz "serwis" Plusa odsyła urządzenie twierdząc że "usterki nie stwierdzono" gdzie jak byk w logach urządzenia są błędy i informacje o restarcie ( nawet im je wydrukowałem na A4 ). Jedyne co zrobili to reset ustawień fabrycznych który nie daje nic...
Mam iść do Rzecznika Praw Konsumenta ? Polsatu
@Specjalista_Plus #plus #plush
Mam nową kartę SIM po przeniesieniu numeru do Plush i ustawieniach telefonu w "Manager kart SIM" widnieje numer 697114013 którego nie mogę zmienić...
O co chodzi?
Gdzieś wyczytałem, że wyszła wadliwa partia kart SIM z zapisanym na stałe numerem.
Co z tym można zrobić?
Mam nową kartę SIM po przeniesieniu numeru do Plush i ustawieniach telefonu w "Manager kart SIM" widnieje numer 697114013 którego nie mogę zmienić...
O co chodzi?
Gdzieś wyczytałem, że wyszła wadliwa partia kart SIM z zapisanym na stałe numerem.
Co z tym można zrobić?
@alquere: nie ma to wpływu na działanie karty czy korzystanie z naszych usług, ale jeśli Ci to przeszkadza, to wymiana karty SIM powinna rozwiązać problem.
- 0
W plusie na karte mama ma zgromadzone na koncie 100 zł, a ważność konta wygasła. Kod przedłużenia ważnosći konta na rok/30 dni nie działa przychodzi mi SMS "nie jesteś uprawniony do udziału w promocji" Mam pytanie co mogę zrobić żeby te środki jakoś wypłacić? Ewentualnie jak przedlużyć ważnośc konta żeby te pieniadze jakoś wykorzystać?
#plus #telekomunikacja #sim #telefony #plusnakarte
#plus #telekomunikacja #sim #telefony #plusnakarte
@lirfs: jaka taryfa jest na numerze mamy? Sprawdzicie to kodem:
*147#
.
Internet kończy się w grudniu, na umowie z 2020 r. jest jakaś umowa powiązana i wpisany nie używany numer telefonu (plus plan zero) ale okazuje się, że to router kupiony na własność. Na fakturzę widnieją 4 numery (w tym
10 zł za pierwsze połączenie w danym Okresie rozliczeniowym, drugie i każde kolejne połączenia - bezpłatne
10 zł za pierwszy SMS w danym Okresie rozliczeniowym, drugi i każdy kolejny - bezpłatny
Możesz wypowiedzieć tę umowę, raty (jeśli zostały jeszcze jakieś do spłacenia) i tak zostaną.