Komentatorzy na Canal+ Sport są po jednej stronie, za #realmadryt. Ciągle jak Schalke jest pod bramką Realu to krzyczą: FUKS, FUKS. Chyba tak nie wypada w profesjonalnej felewizji :/
Pożyczyłem kiedyś "koledze" 100 zł, dokładnie 14 kwietnia 2014, teraz po blisko roku odzywa się z prośbą o przelanie ZŁOTÓWKI na jego konto w mbanku. Odruchowo miałem to zrobić, ale potem coś mi zaczęło świtać w głowie, że ktoś tu opisywał jakiś przekręt, że jakiś gość prosił o przesłanie 1zł i wtedy to było równoznaczne z potwierdzeniem czegoś?! Czy źle zapamiętałem?
@FirstWorldProblems: Chciał Cię wykorzystać, policz wysłałbyś mu jeszcze 1zł, a on oddałby tylko 110zł, czyli byłbyś stratny złotówkę. Dobrze, że się zorientowałeś. ( ͡°͜ʖ͡°)
W laptopie Lenovo dziwnie zaczął działać wiatraczek, termin gwarancji mam aktualny(do końca lipca bieżącego roku), tak więc zaniosłem laptopa do sklepu gdzie go zakupiłem. Tam usłyszałem, że cała procedura może zająć nawet 2 miesiące, bo serwis jest w Niemczech, a oni wysyłają laptopa najpierw do swojej centrali, potem dopiero kilka laptopów do serwisu. Następnie sprzedawca polecił mi drogę kontaktu bezpośrednio z producentem, i zaznaczył iż będzie to szybsza droga rozwiązania sprawy. Z
@RobertTyward: Okej, dzięki za rozjaśnienie, czyli i tak powinno im zależeć by jak najszybciej wysłać laptopa do serwisu, a nie przeleżał u nich na magazynie w centrali, bo wtedy już nie mogą odpisać, że czekają na ekspertyzę jak nie podjęli się dostarczenia laptopa do punktu technicznego.
@lukasarei: Czyli mają wtedy 14dni na dokonanie naprawy, a nie tylko ustosunkowanie się do zgłoszenia z tytułu rękojmi? Załóżmy sytuację np gdy nie będą mieli odpowiedniej części do wymiany wskutek czego przekroczą termin, wtedy z automatu jest to rozpatrzone pozytywnie?
@Volki: 2 miesiące określił sklep w którym zakupiłem laptopa, jest to czas podany mi na całą procedurę gdy chciałem skorzystać z gwarancji. Najbardziej dziwi mnie wysyłanie laptopa najpierw do swojej centrali, zamiast od razu wysyłanie do serwisu producenta. W gwarancji nie ma żadnego terminu podanego na czas napraw, ten 25.12. rozumiem że 2014, ja zakupiłem laptopa w lipcu 2013. Zacząłem korzystać z kontaktu bezpośredniego z producentem, ale jeśli okaże się, że
#mecz
@krojcol: