Zapowiadana pod koniec 2016 strategia komunikacji nowego produktu PM weszła w fazę realizacji.
Przypomnijmy, że PM nie zdecydował się kopać z big pharmą i zamiast komunikować użyteczność IQOS w #rzucampalenie - poszedł w palenie "bardziej bezpieczne" (czyli mniej niebezpieczne). A tu naturalnym wrogiem będą #epapierosy i #liquidy
Tak więc czytamy, że "liquidy są nieznanymi substancjami z rakotwórczymi aromatami", w odróżnieniu od znanego od wieków tytoniu... Tradycyjnie czytamy o tym na @WirtualnaPolska :)
Przypomnijmy, że PM nie zdecydował się kopać z big pharmą i zamiast komunikować użyteczność IQOS w #rzucampalenie - poszedł w palenie "bardziej bezpieczne" (czyli mniej niebezpieczne). A tu naturalnym wrogiem będą #epapierosy i #liquidy
Tak więc czytamy, że "liquidy są nieznanymi substancjami z rakotwórczymi aromatami", w odróżnieniu od znanego od wieków tytoniu... Tradycyjnie czytamy o tym na @WirtualnaPolska :)





;)
Wiele osób na PW pyta o rozdajo, więc informujemy zajawką. Chętnym i zainteresowanym służę informacjami tu lub na pw.