Tymczasem @WirtualnaPolska , w swoim serwisie kupionym od NextWebMedia, pisze o BADANIACH (!) nad szkodliwością e-cig.
Co prawda nie ma tam linka do tych BADAŃ, ale za to jest link do podstrony w serwisie, która jako żywo przypomina nam naszą ulubioną ministerialną www jakrzucicpalenie pl ( ͡º ͜ʖ͡º)
#epapieros #epapierosy #januszereklamy
Co prawda nie ma tam linka do tych BADAŃ, ale za to jest link do podstrony w serwisie, która jako żywo przypomina nam naszą ulubioną ministerialną www jakrzucicpalenie pl ( ͡º ͜ʖ͡º)
#epapieros #epapierosy #januszereklamy
Pod tym linkiem znajdują się odpowiedzi na poselską interpelację, gdzie to czytamy m.in.
Ad. 9. W świetle art. 8 ust 1. ustawy zakaz reklamy odnosi się nie tylko do pojemników zapasowych lub rekwizytów tytoniowych ale także do produktów imitujących te wyroby.
czytamy też
Ad. 4 i 5. Zamieszczanie na stronie internetowej opisu działalności firmy lub jej logo nie jest dopuszczalne, jeśli ich brzmienie lub wizerunek spełnia przesłanki właściwe dla reklamy zakazanej przepisami znowelizowanej ustawy.
a także