@gadam-kju: Zaszła konieczność przeprowadzenia pilnego serwisu okablowania ( ͡°ʖ̯͡°) około 1.5 godziny i po krzyku już było ( ͡°͜ʖ͡°)ノ⌐■-■ Informacja o niedostępności również była dostępna na stronie internetowej ( ͡°͜ʖ͡°)
@ziober51: Tak, wiemy ( ͡°ʖ̯͡°) Już był na miejscu nasz wysłannik, ale jest problem elektryczny ( ͡°͜ʖ͡°) a jedyna osoba, która to naprawi to zarządca budynku, który jako jedyny posiada klucze do rozdzielni (・へ・)
@jozin88: Tak, potwierdzamy. Diagnozujemy problem, ale jest bardzo duże prawdopodobieństwo, że jest to fizyczne uszkodzenie kabli światłowodowych - wtedy naprawa może potrwać do kilkunastu godzin ( ͡°ʖ̯͡°)
@mirkacz: Czołem ponownie ( ͡°͜ʖ͡°) Napisz na PW jaki masz pakiet TV i wtedy ogarniemy czy będzie emisja 4K ( ͡°͜ʖ͡°) w jednym pakiecie jest uruchomione już ( ͡°͜ʖ͡°)ノ⌐■-■
#moico
Informacja o niedostępności również była dostępna na stronie internetowej ( ͡° ͜ʖ ͡°)