@Kicam: Podatek od dywidend naliczany jest w formie ryczałtu. Aktualnie obowiązująca stawka wynosi 19%. Zaliczka na podatek dochodowy jest automatycznie pobierana przez płatnika (np. biuro maklerskie, spółka wypłacająca dywidendę), dlatego inwestor nie ma obowiązku samodzielnego odprowadzania podatku.
Siema, kupiłem IronPumpa i brałem jakiś czas. Ale brzuch mnie po tym cholerstwie boli. Moje pytanie jak to zutylizować? Normalnie do śmieci #!$%@?ć czy co zrobić? Bo nie chce zatruć kanalizy, czy zostawić w śmieciach jeśli to może być niebezpiecznie. #mikrokoksy
Ej jak kupie Xenoverse 2 edycje bez dodatków DLC. To mogę normalnie grać online z ziomkami, którzy mają dodatki ale nie mogę korzystać z dodatkowych postaci, ekwipunku i skilli? #xenoverse #gry #komputery #steam
Czy zmniejszenie liczby klatek w grze do 30 i rozdzielczości poniżej rozdzielczości właściwej ekranu wpłynie korzystnie na wydajność w grze? #gry #komputery
Kiedyś mialem tak, że obniżając rozdzielczość poniżej natywnej dla monitora gra chodziła wolniej .
@dzikiczytelnik: W 99% przypadków jest to wina kiepskiej optymalizacji i/lub nieudolności producenta. Poskromienie paska detali czy zmniejszenie rozdzielczości wyświetlanego obraz = obciążenie sprzętowe spada - komputer wyświetla "mniej obrazu w obrazie", co z kolei oznacza... że mniej się przy tym napracuje.
Spadki płynności przy jednoczesnym zmniejszaniu rozdzielczości "akceptowalne" są jedynie w przypadku naprawdę starych tytułów, z epoki początków akceleratorów graficznych. W skrócie i bez niepotrzebnego zagłębiania się w technikalia - bardzo często gry te można było odpalić w trybie akcelerowanym lub softwarowym, jako że nie wszystkie ówczesne maszyny wyposażone były w akceleratory, te były po prostu cholernie drogie. Ten pierwszy oznaczał, że gro roboty przy generowaniu grafiki wykonywał akcelerator 3D, urządzenie specjalnie zaprojektowane do jednej funkcji - "liczenia" grafiki 3D. Przejście na tryb softwarowy oznaczało, że akcelerator się opierdzielał a całą pracę wykonywał procesor - który z generowaniem grafiki radził sobie dużo, dużo gorzej. Zmniejszanie rozdzielczości (w trybie software) czasami pomagało, czasami nie - zwłaszcza w porównaniu do trybu akcelerowanego. Ta sama gra, odpalona w trybie akcelerowanym, w rodzielczości 1024x768 osiągała, na przykład, stałe 30 klatek - ale po przejściu na tryb software (na dokładnie tym samym sprzęcie!) wydajność spadała dramatycznie, nawet po zmianie rozdzielczości
#danielmagical