g2 się skończyło, snax out
#csgo
#csgo
Wygląda na to, że RBR mogło używać sprytnego zaworu bezwładnościowego tylnych hamulców, zanim musieli go usunąć przed Miami. Mogłoby to tłumaczyć dramat Maxa z hamulcami w Melbourne i jego problemy z hamulcami od czasu wyścigu w Chinach.
Ma to sens i jest podkreślone przez zmianę regulaminu technicznego. Powrót hamulca ułatwiającego obrót bolidu w zakręcie, ale automatycznego i
"Są bardzo poważni", powiedział Domenicali. "Przedstawili dobry plan i faktycznie mamy z nimi spotkanie pod koniec września. To będzie wyścig na zwykłym torze, nie ulicznym".
Innym prawdopodobnym nowym dodatkiem do kalendarza w ciągu najbliższych kilku lat jest Grand Prix Tajlandii, na które mocno naciska tamtejszy rząd.
Domenicali powiedział, że planuje podróż do tego kraju po tegorocznym Grand Prix Singapuru, aby ocenić najnowsze informacje na temat projektu, który pierwotnie miał być wyścigiem ulicznym wokół Bangkoku, ale teraz może być czymś innym.
Dodał: "Jeśli chodzi o Bangkok, mamy różne opcje na stole. Będę w Bangkoku po Singapurze, aby to przeanalizować".
Małżeństwo Neweya i Ferrari najwyraźniej nie było im pisane. Nawet czwarta próba ściągnięcia go do Maranello (być może trzecia, ale nawet słynny projektant nie jest tego pewien) zakończyła się fiaskiem, co wraz z odejściem dyrektora technicznego Enrico Cardile pogłębia trudności techniczne z jakimi borykają się czerwoni. Do Neweya zwrócił się Piero Ferrari - oczywiście obaj znali się dobrze i od dawna, ale rozmowy trzeba było rozpocząć - w zeszłym roku podczas Cavalcade, jednego z tych zlotów, na których historia i piękno są zszywane przez paradę najbardziej błyszczących Ferrari na świecie.
Po tym otwarciu dialogu nastąpiło nowe spotkanie na Monzy, przy okazji GP Włoch, rok temu; przepływ kontaktów między nimi, równolegle do innych negocjacji które Newey prowadził z Aston Martinem, McLarenem, Williamsem i innymi. Był widoczny przez kilka krótkich chwil podczas ostatniego GP Miami (5 maja), kiedy Piero i Newey wymienili ukłony uznania na starcie, tuż przed startem.
Gabriel Bortoleto również pnie się po szczeblach kariery, pracując w symulatorze w Woking, pomagając zespołowi McLarena w weekendy wyścigowe i najwyraźniej będzie musiał opuścić brytyjski zespół, aby przenieść się do Saubera (a następnie Audi). Wiele będzie zależało od Zaka Browna. Jeśli jednak jego nazwisko jest najbardziej zaskakujące w kontekście drugiego miejsca w przyszłym zespole Audi F1, który obecnie może sobie pozwolić na
Jak dowiedział się portal Motorsport.com, Jack Doohan jest bliski podpisania umowy z zespołem Alpine Formula 1, na mocy której w przyszłym roku będzie ścigał się u boku Pierre'a Gasly'ego.
Chociaż przyjmuje się, że ostateczny kontrakt nie został jeszcze podpisany, sugeruje się, że formalności zostaną wkrótce zakończone, a ogłoszenie może nastąpić nawet przed zamknięciem F1 na letnią przerwę.
Doohan był przez pewien czas pretendentem do miejsca w Alpine 2025, ale musiał stawić czoła niepewnym tygodniom, ponieważ nowy doradca zespołu F1 Flavio Briatore opowiedział się za Sainzem.
Ale decyzja Sainza o odejściu gdzie indziej, oprócz ciągłych obiecujących wyników Doohana za kierownicą maszyn F1, sprawiła, że zespół jest przekonany, że Australijczyk jest właściwym człowiekiem do zdobycia fotela
Wykop.pl
młody siuhy > staruch snax
#csgo