#akwarystyka #kiciochpyta W 12.2016 kupiłem wraz z baniakiem grzałkę zewnętrzną Hydor 300 od Plantica.pl, miesiąc temu zauważyłem, że grzałka nie działa wiec wysłałem ją na gwarancji do sprzedawcy (7.10.2017). Plantica gwarancję uznała i przesłała grzałkę do hurtowni w celu naprawy. I tu zaczynają się schody... Po dziś dzień grzałka nie została naprawiona, nie otrzymałem nowej, ani nie mam (wg sprzedawcy) prawa do zwrotu kosztów (bo oni gwarancje uznali,
@JacobyHC: jeśli warunki gwarancji nie określają jednoznacznie terminu naprawy, to jesteś niestety w dupie. I żaden rzecznik tu nie pomoże.. A na przyszłość, nie korzystamy z gwarancji tylko reklamujemy z tytułu ustawy. W większości przypadków ustawa daje więcej praw konsumentowi, przy czym wtedy odpowiada sprzedawca, a nie gwarant (którym najczęściej jest producent)
Skorzystanie z gwarancji nie wyklucza co prawda reklamowania z tytułu ustawy, co w praktyce oznacza, że możesz wysłać
@JacobyHC: jeszcze nie oglądałem zapowiedzi ale jak patrzę miniaturkę i widzę Karola prawdopodobnie przeglądającego listy to mi się słabo robi, a może to dla tego że ktoś puścił bąka w autobusie :-(
Karol chciał przybolcować Sarę, ale w------i w futrynę. Akcja się wydała więc pozostałe dwie mają w------e, no a Sara z fochem. :D Karol pojedzie do erotomana na lekcje :D #rolnikszukazony
#rolnikszukazony