@RufuSx: Z racji, że wykop odnośnie Agito & płyty ma już kilka godzin i mógłbyś przegapić piszę tutaj:
Zamiast reklamacji zarządaj od sprzedawcy wymiany/zwrotu ze względu na niezgodzność z umową. Przysługuje Ci takie prawo zawsze - jako konsumentowi.
Dlaczego tak? Ano dlatego, że w przypadku gdy towar dociera uszkodzony i wada zostanie wykryta w ciągu 6 miesięcy od jego otrzymania to zakłada się, że występowała ona od początku, chyba że sprzedawca
@RufuSx: Ależ to jest jakaś paranoja, w jaki, cholera jasna, sposób serwis jest w stanie stwierdzić, że uszkodzenie powstało z winy użytkownika? Magic 8-ball?
Co do Twojej sytuacji, życzę, żeby wszystko skończyło się dobrze. Myślę, że najlepiej byłoby Ci machnąć ręką na nieuczciwców i szukać fachowców na własną rękę, trochę dołożysz za serwis ale i tak to pewnie będzie najtańsze rozwiązanie.
Zamiast reklamacji zarządaj od sprzedawcy wymiany/zwrotu ze względu na niezgodzność z umową. Przysługuje Ci takie prawo zawsze - jako konsumentowi.
Dlaczego tak? Ano dlatego, że w przypadku gdy towar dociera uszkodzony i wada zostanie wykryta w ciągu 6 miesięcy od jego otrzymania to zakłada się, że występowała ona od początku, chyba że sprzedawca
Co do Twojej sytuacji, życzę, żeby wszystko skończyło się dobrze. Myślę, że najlepiej byłoby Ci machnąć ręką na nieuczciwców i szukać fachowców na własną rękę, trochę dołożysz za serwis ale i tak to pewnie będzie najtańsze rozwiązanie.
Kilka słów wyjaśnienia:
http://www.wykop.pl/link/1913788/nigdy-nie-skladaj-samodzielnie-komputera-oto-co-moze-cie-spotkac/#comment-20470398