tldr:
Bateria w moim Mi 9 trzymała coraz gorzej - przy wyjęciu telefonu na dworze w zimny dzień potrafiła zjechać z 40% do 0% w 2 minuty. Najpierw chciałem ją wymienić na własną rękę, ale poczytałem, że ludzie wysyłają telefony do CCS (Cyfrowe Centrum Serwisowe SA), a oni robią naprawy gwarancyjne xiaomi za darmo. Sprawdziłem więc kiedy kupowałem telefon i okazało się, że zostało mi jakoś koło 7 dni gwarancji. Długo się nie zastanawiając zamówiłem kuriera przez ich stronę i wysłałem do nich telefon (z ładowarką, bo podobno przy problemach z baterią trzeba im też ją wysłać, a przynajmniej tak tutaj wyczytałem).
06.10 - otrzymuje maila z informacją, że telefon dotarł do serwisu i pytaniem czy tylna klapka była już wcześniej pęknięta - odpisuję, ze tak
Bateria w moim Mi 9 trzymała coraz gorzej - przy wyjęciu telefonu na dworze w zimny dzień potrafiła zjechać z 40% do 0% w 2 minuty. Najpierw chciałem ją wymienić na własną rękę, ale poczytałem, że ludzie wysyłają telefony do CCS (Cyfrowe Centrum Serwisowe SA), a oni robią naprawy gwarancyjne xiaomi za darmo. Sprawdziłem więc kiedy kupowałem telefon i okazało się, że zostało mi jakoś koło 7 dni gwarancji. Długo się nie zastanawiając zamówiłem kuriera przez ich stronę i wysłałem do nich telefon (z ładowarką, bo podobno przy problemach z baterią trzeba im też ją wysłać, a przynajmniej tak tutaj wyczytałem).
06.10 - otrzymuje maila z informacją, że telefon dotarł do serwisu i pytaniem czy tylna klapka była już wcześniej pęknięta - odpisuję, ze tak
#xiaomi #amoled