@nemo007 : Mi poszło. Włączyłem przeglądarkę w trybie incognito(firefox jak coś), wypełniłem wszystko w formularzu zwrotu - RĘCZNIE!!!(słyszałem że lepiej nie kopiować) + o 6 rano więc możliwe nie było takiego ruchu na stronie.
@Krzyno: Mi przed chwilą poszło. Włączyłem przeglądarkę w trybie incognito(firefox jak coś), wypełniłem wszystko w formularzu zwrotu - RĘCZNIE!!!(słyszałem że lepiej nie kopiować) + o 6 rano więc możliwe nie było takiego ruchu na stronie. Nie zmienia to faktu ze przez 3 dni się męczyłem z tymi skurczybykami o jakąś małą sumkę. Niesmak pozostał i nie ma szans żebym kiedykolwiek wybrał tą linie lotniczą. NIECH ZBANKRUTUJĄ FAJFUSY!!!!
Czy ktoś się orientuje czy formularz zwortu UE261 ze strony rynair'a gwarantuje pełny zwrot kosztów? Pytam bo przez stronę, wyskakuje "Ups, błąd", a przez formularz do którego odsyłają wyskakuje że "nieprawidłowy numer rezerwacji".