@Flyemergency: pracuję w odszkodowaniach lotniczych we flyemergency.com
Jeśli komuś z wykopków opóźnił się samolot o 3h do miejsca docelowego lub odwołali mu lot albo odmówili mu wejścia na pokład z powodu overbookingu to z chęcią odpowiem na pytania i doradzę. Nie tylko żeby korzystać z Flyemergency :) chociaż czasem inaczej nie da rady z liniami jak walczyć z prawnikami. Pozdrowienia Mirki i Mirabelki :)
Jeśli komuś z wykopków opóźnił się samolot o 3h do miejsca docelowego lub odwołali mu lot albo odmówili mu wejścia na pokład z powodu overbookingu to z chęcią odpowiem na pytania i doradzę. Nie tylko żeby korzystać z Flyemergency :) chociaż czasem inaczej nie da rady z liniami jak walczyć z prawnikami. Pozdrowienia Mirki i Mirabelki :)
Reguluje to rozporządzenie (WE) 261/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 11
Tych ktorzy mają ochotę i zaparcie polecam spróbować samemu a jak się nie uda to zgłosić się do takiej firmy.
ta w której pracuje pobiera 25% po tym jak pasażer dostanie odszkodowanie. złożenie wniosku i prowadzenie jest całkowicie za free. Firma zakłada wszystko za pasażera jak wygra sprawę pobiera prowizję 25% i w tym zawarte są już wszystkie koszty, Jesli nie
:)