Cmoar - polska konkurencja dla GearVR na Kickstarterze. Tylko 16% do sukcesu!
Witajcie ponownie! :) Po pół roku ciężkiej pracy, ponownie wystartowaliśmy z naszym znacznie ulepszonym headsetem do wirtualnej rzeczywistości na Kickstarterze. Jak na razie idzie nam dobrze, po około 2 tygodniach zebraliśmy już ponad 84%, a więc do sukcesu brakuje już naprawdę niewiele :) Od...
z- 34
- #
- #
- #
- #
- #
- #
Szczególnie jesteśmy dumni z Cmoar Roller Coaster VR, a już wkrótce wypuszczamy update naszej aplikacji wirtualnego kina, która jeszcze bardziej pokaże możliwości mobilnego vr :)
Staramy się cały czas odkrywać nowe zastosowania VR oraz Augmented Reality. Zapraszamy do zapoznania się z aplikacjami, które do tej pory stworzyliśmy : https://play.google.com/store/apps/developer?id=Cmoar&hl=pl
Jak widać gogle nie
Jest dokładnie tak jak piszesz, czyli efekt ten jest tym większy, im mniejszą rozdzielczość posiada wyświetlacz. W związku z tym, wyświetlacz z ekranem HD to totalne minimum (ekran jak w Oculus DK1 .) Im wyższa rozdzielczość tym lepiej
Co do różnic pomiędzy Oculusem a Gear VR, to kluczowe jest tutaj rozróżnienie pomiędzy tymi dwoma urządzeniami.
Oculus to gogle skierowane stricte do użytkowników PC (na marginesie, w planach mamy dodanie możliwości zakupu dodatkowego ekranu, więc Cmoar będzie mógł być za niedługo porównywalny również i na tym polu).
GearVR to z kolei rozwiązanie mobilne – czyli, tak jak Cmoar, wykorzystujące do
Z naszej strony najbardziej polecamy zestawy, które zawierają komplet modułów – będzie je można wykorzystywać, jak tylko się w danym momencie zapragnie :-) Gogle posiadają budowę modułową a więc można je łączyć do woli, wymiennie. Co do zastosowań każdego z nich, zapraszamy na www.cmoar.pl, gdzie znajdują się wszystkie potrzebne informacje.
Cmoar Set zawiera po prostu komplet modułów –
Tak jak pisaliśmy poniżej, wykorzystanie telefonu w headsecie ma swoje plusy ale również i ograniczenia ( w większości HMD ekran jest również 5cm od twarzy ale wbudowany po prostu na stałe ) Dlatego w najbliższych dniach pojawi się update, gdzie będziemy dodawać możliwość zamówienia
55 stopni to pole widzenia w module 3D HQ. Kąt widzenia w grach pozostaje bez zmian.
Cena modułu 2D wraz z podstawą i elektroniką to $99, tak samo to wygląda w przypadku innych
Polecam dołożyć $50 dolarów i otrzymać dodatkowo gamepad ( z sensorami dodatkowymi ) power bank oraz podstawkę pod gogle.