Czy to jakis bug w #armoredwarfare ze znikaja mi maszyny? Wczoraj znikl w pelni doposarzony T-54 a wczesciej m41 ktorego nie uzywalem. Co sie dzieje? ( ͡°ʖ̯͡°) @ArmoredWarfare
@Klockowatyyy: Z czymś takim jeszcze nie mieliśmy do czynienia, ani też nikt o czymś takim nie pisał, czy to do nas, czy na oficjalnym forum. Musi to być jakiś błąd serwera. Jeśli pojazdy nie pojawią się to trzeba by napisać o tym do supportu i na forum. Postaramy się ogarnąć temat, jak czegoś się dowiemy to napiszemy.
@Klockowatyyy: Rozumiemy, ale jest to na tyle poważna sprawa, że lepiej żeby nagle nie poznikały graczom najlepsze pojazdy :D Był jakiś mały restart serwera, sprawdź teraz.
@onlajf: Oba wymagania, dla PvP i PvE sumują się w skali 50/50 dla każdego z osobna. Czyli jak zrobisz powiedzmy 20/40 wymaganych zniszczeń w PvP, masz 50% ogólnego postępu. W PvE musisz zdobyć 60 zabójstw, czyli jak zrobisz 30/60 osiągniesz 50% prawda? W taki oto sposób masz 100% i odblokowany pojazd. Inny przykład - 15/40 w PvP to 37.5%, potrzebujesz wtedy 62.5% z PvE, czyli 37 zniszczeń ( nie jestem pewien
Ufff... To dopiero ściana tekstu :D Dawno nie było tak długiego Q&A! Jest tu ktoś na tyle odważny, że przeczyta całość? W takim razie powodzenia, no i miłej lektury, bo na prawdę warto!
@Haszaks: W porównaniu do poprzednich edycji można to tak określić. Widziałem, większe teksty pisałem czy tłumaczyłem. Porównanie 500 do 2000 słów to jednak jest kawałek, przynajmniej dla "niedzielnego" użytkownika. Przy 1k ludzie marudzili, że ściana tekstu i "dajcie więcej obrazków, bo się czytać nie da!". No ale cóż, jak mus to mus :)
Po patchu znalazlem jeden błąd, ale może tylko u mnie tak się dzieje. Mianowicie dźwięk ładowania pocisku albo automatu ładującego u ruskich jest tuż po strzale a nie jak przed patchem tuż przed strzałem ( ͡°͜ʖ͡°)
I tak głupio troche bo strzelam a automat dopiero podaje pocisk wtf ( ͡°ʖ̯͡°)
@kubakabana: Ładowniczy ma ADHD i ładuje pocisk zanim jeszcze wystrzeli, albo spowolnioną reakcję nieźle się spóźnia :P Tak na serio, jeśli masz możliwość załóż temat z opisem błędu w polskim dziale oficjalnego forum. Każda pomoc się przyda.
Zapraszamy na pierwszy artykuł przybliżający nasze polskie klany w Armored Warfare! Na pierwszy ogień idzie Aurora! Warto sprawdzić, może to akurat takiej grupy poszukujesz ;) Przypominamy także, że zgłoszenia są przyjmowane cały czas. Umówić się można na naszym TS3, poprzez PW na FB czy adres e-mail.
@crnilo: Zerknij do opcji Interfejsu (UI), tam każdy element można skalować. Obecnie nie jestem w stanie sprawdzić czy ten także, ale jeśli tak to tam znajdzie się taka opcja.
Przed wami prezentacja kolejnego pojazdu dostępnego w Armored Warfare! Jest nim amerykański czołg lekki XM8! Zaprojektowany jako następca Sheridana. Przekonajcie się sami jak potoczyły się jego losy i jak prezentuje się w grze ;)
@kompocki: @wodzu_91: Nic nowego, cheaty i hacki zaczęły pojawiać się zaraz po wyjściu Zamkniętej Alfy. Twórcy na bieżąco z tym walczą i przykładają się do tematu. Wiele takich produkcji zostało usuniętych czy zablokowanych, a niektórzy twórcy nawet ukarani (była notka w regulaminie na ten temat, więc mają prawo). Cheatów nigdy się nie pozbędziemy, jest to nieodłączna część gier MMO. Wszystko zależy od podejścia twórców do tematu, a Obsidian nie zamierza
Taki cynk dla tych którzy się zastanawiali jak dokładnie działa przydzielanie nagrody za PvE jak się padnie.
If you die in PvE, your objective and mission completion rewards are reduced proportionately to the amount of time you are alive in the match compared to the time to complete the objective/mission.
For example, if you were alive 4 minutes, the objectives were completed in 8 minutes, and the missions were completed in 12
@kubakabana: Tak, za przeżycie otrzymuje się o wiele więcej. Także jeśli pozostało nam mało HP, to lepiej już nie ryzykować szukaniem przeciwników, bo nieraz z 1szego miejsca można spać na ostatnie, przez samą śmierć
@wodzu_91: Sprawdziłem osobiście i u mnie nie pojawił się żaden błąd czy problem. Może znów pojawił się pewien problem po stronie serwera. Czołg idzie do bitwy a ty zostajesz w garażu? Jak to u ciebie wygląda?
@Spartacus999: Jedyne co mogę zasugerować to restart launchera, ewentualnie kompa, może załapie pliki. Jeśli nie... Trzymasz stare pliki instalacyjne w razie czego prawda?
@wodzu_91: Tak jak myślałem, już kiedyś z tym walczyli, był to błąd po stronie serwera. Nic nie można niestety zrobić od strony klienta, można tylko czekać aż to naprawią. Daliśmy już info, że znów pojawił się ten błąd, więc nie powinno to zająć długo. Możesz próbować wejść
@Spartacus999: Jeśli nie ogarnie się restartami jedyne co pozostaje to deinstalacja gry i jej ponowna instalacja. Jeśli masz jeszcze stare pliki to nie powinno potrzebować nic pobierać. Jest szansa, że przy instalacji coś się wykrzaczyło. Nie mieliśmy jeszcze takiego zgłoszenia.
@POSTER: Cóż zrobić, stwierdzili że za szybko można przeskoczyć ten tier grając trudny, co w sumie było prawdą. Dodatkowo 4ki na tym poziomie miały bardzo duży procent porażek (ludzie brali artę i same miękkie czołgi, rezultat sam się nasuwa), co też jest logicznym argumentem. Damy radę, niektórzy mówią że to najprzyjemniejszy tier ;)
Co do gadania, dodano polskiego lektora do PvE. Czas trochę się pośmiać z tłumaczenia :D
Pograłem trochę w #armoredwarfare. Mimo, że gra wygląda praktycznie jak klon #wot to gra się lepiej, kilka fajnych rozwiązań, jak chociażby informacja o tym, czy jesteśmy wykryci, bez wbijania umiejętności załodze, jasno rozpisane za co dostaliśmy ile punktów, wraz z opisem mnożników i tego jak to zostało opisane. Wskaźnik ukrycia pojazdu też bardzo przydatny i przejrzysty. Jednak mechanika gry to praktycznie wot, wykrywanie i znikanie pojazdów, czołgi mające punkty życia. Jednak
@Horvath: Punkty życia zostaną, to jest arcade (choć trafienia w krytyczny punkt czołgu zadają krytyki, a np trafienie w zewnętrzny zbiornik paliwa potrafi podpalić bez obrażeń od pocisku), natomiast system wykrywania jest w trakcie restrukturyzacji. Obecna wersja nie jest finalna. Nie zdradzono jeszcze jakie będą zmiany, ale podobno duże. Niestety gra zawsze będzie bliższa WoT niż WT, taki był zamysł. Jest wiele sugestii na temat trybów symulacyjnych, ale to wciąż za
@D3v0: @khurghan: Wypowiedzi do których została wystosowana moja traktowały w pewnym stopniu o AW. Fakt, źle zinterpretowałem komentarz o becie, wybaczcie, zdarza się ;) Na przyszłość postaram się dołączać cytaty, aby jaśniej przekazać punkt odniesienia.
@DelPiedro: Nie jest to wbrew pozorom takie proste. Zwykły AP ma dużą szansę na przebicie i uszkodzenie, bez podpalenia. Strzał w uszkodzony logicznie zmienia tą szansę, ale użycie HE już plasuje się na innej pozycji. Spokojnie, nie każdy strzał w taki element powoduje natychmiastowy pożar, a nie ma także zbyt wielu pojazdów w takowe wyposażonych ;)
Halloween już się zbliża, a wraz z nim, powszechne w większości gier wydarzenia czy ozdóbki wizualne. Pomimo, że AW dopiero co wkroczyło w Otwartą Betę, twórcom i tak udało się wprowadzić parę smaczków z okazji powyższego świeta ;) Co dokładnie? Dowiecie się w tym artykule, który zawiera także przeciek kilku nadchodzących poprawek. Miłej lektury!
To już jutro! Duża aktualizacja 0.10 wchodzi na serwer! Niesie ze sobą masę zmian, ale o tym już nieraz przecież pisaliśmy. W artykule krótko o niej, godziny przerwy technicznej i ponownie podpięta (i zaktualizowana!) lista zmian. Zapraszamy do lektury!
@Kpiker: To raczej oferta dla twórców gry, my jesteśmy w pewnym sensie przedstawicielami społeczności, ale zobaczymy co da się zrobić ;) Reklamowanie gry wśród zainteresowanych też w sumie należy do naszych "zadań" ;)
Nasz kochany Voolf wyskrobał kolejny artykuł ;) Tym razem na temat wszelakiej zawartości premium w Armored Warfare. Czy warto kupować/używać czegokolwiek co jest określone tym mianem? Znajdziecie odpowiedź w tym artykule! Zachęcamy także do komentowania :)
Stało się! Dzisiaj licznik na naszym fanpage przekroczył 1000 polubień. Jesteśmy Wam niesamowicie wdzięczni za Waszą obecność i wsparcie. Motywujecie nas do dalszej pracy. Z tej okazji przygotowaliśmy też małe co nieco ;)
Tym razem dużo o pojazdach i wzmianka o nocnym trybie ;)
Zapraszamy do tej krótkiej lektury!
#aw #armoredwarfare #gry #czolgi #mmo