Media od lewa do prawa powtarzają bzdurę jak jeden mąż, zaczęło się chyba od TVN24.
Pociągi Pesy, które trafią do PKP Intercity mogą rozpędzić się do 250 km/h, ale obecnie najszybciej pojadą 160 km/h.
Co jest oczywiście kłamstwem, bo Dart ma konstrukcyjną 160 km/h. No, ale trzeba powiesić Nowaka bo kupił dwa razy droższe Pendolino jadące tak samo szybko. Zaraz tą bzdurę skopiowała, hehe, niezalezna i zaraz gazeta. Jeszcze sugerując, że Dart pojechałby 250 km/h, ale pojedzie 160 km/h bo polskie
@pss8888: W przetargu była prędkość co najmniej 160 km/h. Sama Pesa przyznała, że ten pociąg będzie na 160 km/h. Liczę, że zarówno Darty jak i Flirty może kiedyś dostaną homologację na wyższe prędkości, ale więcej niż 190 km/h nie ma szans.
Jest kilka nowych zdjęć pociągu Pesa Dart dla PKP Intercity, prosto z fabryki: Pierwszy Dart już w budowie Pociąg staje się powoli czymś więcej niż wizualizacją, tak chętnie kopiowaną przez niektóre media i podpisywaną "Dlaczego polski rząd nie kupił Dartów zamiast Pendolino".
Ciekaw jestem, czy ten pociąg będzie się cokolwiek różnił od bezprzedziałowych wagonów zmodernizowanych w Pesie ;) Pesa Dart jak wielu próbowało przekonać, ma być pierwszym pociągiem High-speed, ale jak na
wpis dodany osiem minut, a gość krytykujący pendolino na podstawie artykułow niezależnej i wpotylice jeszcze nie skomentował xD nie pamiętam jak on się tam wabił
Co jest oczywiście kłamstwem, bo Dart ma konstrukcyjną 160 km/h. No, ale trzeba powiesić Nowaka bo kupił dwa razy droższe Pendolino jadące tak samo szybko.
Zaraz tą bzdurę skopiowała, hehe, niezalezna i zaraz gazeta. Jeszcze sugerując, że Dart pojechałby 250 km/h, ale pojedzie 160 km/h bo polskie
źródło: comment_XHwpYuA9HJGjh96zAHYNUWC9RrYbA6Qy.jpg
Pobierz@kakaowymistrz: Oba "obozy" medialne siebie warte.