(...) Po I-wszej Wojnie Światowej niemiecka gospodarka była bliska upadku, co spowodowało, że ceny samochodów były bardzo wysokie. Co za tym idzie większość społeczeństwa nie mogła sobie pozwolić na własny środek lokomocji jakim był samochód. W roku 1933 na Berlińskiej wystawie samochodów przemówił A. Hitler wysuwając pomysł stworzenia nowego i taniego samochodu dla mas. (...)
Ciekawe czy ta tendencja do upraszczania logotypów będzie się utrzymywać. Wg. mnie za jakiś czas większość logotypów będzie wyglądała tak jak obecne logo Nike. Zwykły "maz" a wszyscy wiedzą o co chodzi.
Odbiorca (czyli my) czasem widzi np. znaczek tylko pare sekund. Nie ma czasu na czytanie, jaka to firma, dlatego wiekszosc logotypów była i będzie upraszczana.
W prawie każdym przypadku widać trend do czynienia logo jak najprostszym, a przez to lepiej rozpoznawalnym w dzisiejszym szybkim tempie życia. Kiedyś ludzie mieli wolniejsze auta, więc logo mogło być skomplikowane. Teraz musi być proste, żeby postawienie reklamy przy drodze miało sens.
Komentarze (44)
najlepsze
Miało przypominać.
http://www.germaniainternational.com/images/dafstickpin.jpg