@skarekrow: mi tam w większości najbardziej podoba się wersja środkowa, rezygnowanie z rysuneczków jest ok, ale porzucenie prawie wszystkich kolorów sprawia, że słabo zwracają uwagę będąc na czarnym tle, w pełnym kolorów sklepie to już w ogóle byłaby kicha
@KaloryfeR: z jednej strony tak, ale jak szukam np. nutelli to czarne n i czerwone utella na białym tle jest dla mnie bardziej widoczne niż brązowy słoik z białym napisem
Tak aporpo minimalizmu, przeczytałem ostatnio książkę o Apple i zdalem sobie sprawę, że to chyba jedna z nielicznych firm, która stara się robić coraz mniej skomplikowane dla użytkownika urządzenia i tym po prostu miażdży konkurencję.
Styl minimalistyczny + Unia Europejska = minimalistyczne logo otoczone listą składników, wiązanką ostrzeżeń, informacją o kaloryczności, producentem, kodem kreskowym, kodem dostawcy i obręczą z dwunastu gwiazdek.
Komentarze (13)
najlepsze
Moim skromnym zdaniem ostatnie opakowania mocno zwracają uwagę. Plama jednolitego koloru na ścianie pstrokatych produktów od razu rzuca się w oczy.