Witam wszystkich Wykopowiczów.
To mój pierwszy wykop własny. Przejdę do rzeczy i mojej przygody ze sklepem Hoopla - jak się zaraz dowiecie, nie tylko mojej...
16 pażdziernika (niedziela) złożyłem zamówienie na pralkę POLAR PTL 1109 w sklepie internetowym Hoopla. Było najtaniej w porównaniu z resztą na Ceneo, Skąpcu, Radarze i Allegro. Sprawdziłem 2 strony opinii o sklepie na Ceneo i wszystko gra-ponad 95% zadowolonych klientów i 2 czy 3 strony samych zadowolonych (nie pamiętam już dokładnie ile).1
Otrzymałem informację zwrotną:
Witaj: XXX
Szanowny kliencie
Informujemy iż wybrany towar jest dostępny na zamówienie, czas oczekiwania wynosi od 3 do 21dni roboczych.
Jeżeli decydują sie Państwo poczekać prosimy o informację zwrotną na adres bokhoopla@hoopla.pl .
Brak odpowiedzi w ciągu 5 dni roboczych spowoduje anulowanie zamówienia.
Jeżeli dokonali Państwo przelewu a nie będą Państwo zainteresowani realizacji proszę o podanie numeru konta na który mielibyśmy zwrócić wpłaconą kwotę.
Szczegóły zamówienia:
Zamówienie nr : xxxxxxx
Data rejestracji zamówienia: 2011-10-16 20:51:45
Status zamówienia: Towar na zamówienie
Wysłałem więc informację zwrotną na adres 'bokhoopla@hoopla.pl':
Jestem zainteresowany, mogę poczekać.
(chyba wystarczająco jasno wyraziłem się,iż zgadzam się na ofertę?!)
Nieświadom niczego , do tej pory nie miewałem żadnych poważnych problemów ze sklepami, a już na pewno nie z tak znanym, czekałem cierpliwie na towar.
Po około 3-4tygodniach uświadomiłem sobie, że trochę się przedłuża to czekanie.
Spojrzałem do maila jeszcze raz i jak byk:
czas oczekiwania wynosi od 3 do 21dni roboczych
Wysłałem jednak maila poprzez stronę Hoopla z zapytaniem co z moim zamówieniem. Nie mogę jej wkleić z wiadomych powodów (nie zapisuje się nigdzie).
Wysłałem także maila Pn 2011-11-07 14:19 z Outlooka na dres 'agdhoopla@hoopla.pl', żeby mieć pewność,że dojdzie:
Szanowni Panstwo,
Napisalem maila ze strony w formularzu, ale nikt nie odpisal.
Zamowilem u Was pralke Polar(nr 96499). Zlozylem zamówienie (3-21 dni). Minelo już 15 i chciałbym się dowiedzieć jaka jest sytuacja.
Z poważaniem
XXX
Niestety psu w d%$&. Następnie zadzwoniłem na infolinię 42 288-01-88:.....nie można dowiedzieć się jaki jest status zamówienia ani czegokolwiek. Wybranie opcji rozmowy z "kimkolwiek" daje możliwość posłuchania ciszy w słuchawce.
Jest też opcja śledź status towaru, która oczywiście nie działa. Chociaż strona dumnie opisuje:
O wszelkich zmianach w procesie realizacji zamówienia ,Klient jest powiadamiany pocztą elektroniczną. Klienci którzy założyli konto sklepie Hoopla.pl mogą dodatkowo sprawdzić status zamówienia logując się do serwisu ( Informacje znajdują się w zakładce
Moje konto-> zamówienia )
Jedyne co można tam zobaczyć to: ‘Towar na zamówienie’
I tak 3 tygodnie bez pralki, bez pieniędzy. Mówiąc krótko - w czarnej d%$&ie.
Trochę popytałem znajomych, poczytałem i złożyłem kilka zapytań na forach 2 dni temu (niestety nikt jeszcze nie odpowiedział) i wywnioskowałem, że jedynym sposobem jest słowo klucz: ............P O L I C J A...........:
Szanowni Państwo,
Do dziś nie otrzymałem zamówionego towaru a termin realizacji zamówienia minął 2 dni temu. Zamówienie nr 96499 z dnia 2011-10-16
Chciałem Państwa poinformować, ze jeżeli do środy 23 (listopada) nie otrzymam towaru, zgłoszę sprawę na policję!!!!
Przetrzymujecie moje pieniądze bezpodstawnie. Nie interesuje mnie zwrot kwoty 900.17zl.
30dni, które pieniądze przeleżały na Waszym koncie to strata dla mnie. Dlatego ŻĄDAM kwoty 905zl- 6,48% na lokacie w BGŻ optima w skali roku. Tyle wynosi ona na dzień dzisiejszy.
Jeżeli nie otrzymam kwoty na konto do środy do godz. 12, idę na komisariat policji w celu złożenia zawiadomienia o popełnieniu przestępstwa.
Z poważaniem
Uznałem, że skoro termin minął to należą mi się odsetki za poniesioną stratę – takie jakie daje obecnie największa lokata.
Jak się okazało, na odpowiedź długo nie czekałem:
Witam
>Niestety z przykrością stwierdzam, że realizacja tego zamówienia wciąż się wydłuża z winy dostawcy.
>Niestety nie jestem w stanie określić dokładnego terminu realizacji. W związku z czym proponuję wybrania innego produktu z naszej oferty, lub ewentualnie zgodzenie się na anulowanie zamówienia i zwrot pieniędzy.
>Co do Pana gróźb to zachęcam najpierw do zapoznania się z regulaminem, którego treść Pan zaakceptował.
Pozdrawiam i czekam na odpowiedź np z numerem konta i danymi do zwrotu pieniążków.
Dla chętnych wspomniany regulamin sklepu:
opis odnośnika
Już samo "Witam" wskazuje, że sklep ma w głębokim poważaniu klienta (ja w każdym mailu stosowałem odpowiednie formy grzecznościowe, mimo iż hrabią nie jestem).
Nagle ich olśniło i łaskawie odpisali, że jednak nie mogą towaru dostarczyć. A prędzej nikomu się już nie chciało.
Nielegalnie przetrzymują 900.17zł ponad miesiąc i adresują maila jakby nigdy nic się nie stało- no gitara!
Dodatkowo, wyjeżdżają z jakimś regulaminem. Mnie się wydaje, że to jednak ja jestem poszkodowany i wina nie leży po mojej stronie. No, ale może to jednak ja coś zawiniłem i może to ja jestem im winien jakieś odsetki?!
Wrócę może jeszcze do jednego wątku z samego początku. Mianowicie do 1
Gdy sprawdzałem opinie na Ceneo o sklepie Hoopla były same pozytywy. Gdy wszedłem na stronę:
opis odnośnika
okazało się, ze ludzi w sytuacji jak moja jest co najmniej kilkudziesięciu. Na kilku innych stronach z opiniami to samo. Przypadek, że tylko Ceneo i Skąpiec takie pozytywne opinie wystawia?? Zazwyczaj są krótkie i mało merytoryczne.
Co mogę poradzić w tej sytuacji? Anulować pieniądze i czekać aż łaskawie oddadzą? Czy mogę żądać tej rekompensaty jednak?
Rozumiem,że mają swój regulamin, ale obydwie strony przede wszystkim obowiązuje jakieś ogólne prawo konsumenckie??
Jedno jest pewne-w logo zawarli samo prawdę-sklep otwiera oczy!!! Mnie otworzył wystarczająco dobrze.
Mówi się,że dobrze wykonana usługa przyciągnie kilku klientów, natomiast ta wykonana źle - nawet kilkudziesięciu...
Komentarze (2)
najlepsze