@DanteDMC: Owszem, sam w sobie był beznadziejny. Aczkolwiek sprawdził się idealnie jako podłoże do modów. Na samych modyfikacjach miałem przegrane jakieś 150h ;) A zj%$#ny level scaling, dokładnie tak samo sp$%$$%$ony jak w Obku, już widzę w Skyrimie, po graniu ledwie kilku godzin.
@MonCalamari: tia, jestem gotów przyjąć na klate lawinę minusów, ale taki Oblivion był najbardziej przereklamowanym szitem ostatnich lat. Żeby nie zostać gołosłownym:
- nabijanie poziomów
Kiedy awansujemy robimy sie silniejsi owszem, ale razem z nami zmieniają sie nasi przeciwnicy. W tej samej lokacji w zależności od tego z jakim poziomem do niej wchodzimy, może być kilka rodzajów przeciwników. W rezultacie często im jesteś silniejszy tym jesteś
Bugi to norma w grach Beth, natomiast nie jest prawdą, że smoki w serii się nie pojawiały! W Daggerfallu w jednej misji dla gilidii palladynów można było ubić smoczynę. Co prawda była nader mizerna ( pewnie chorowało biedactwo w tych zatęchłym labiryncie ) ale była! ;)
Nie lubię czytać recenzji przed spróbowaniem gry bo potem często zauważam błędy, które wytknięte są w artykule i to mnie zniechęca do gry. Na szczęście ta recenzja wygląda na sponsorowaną i są wychwalane tylko plusy gry i parę małych niedociągnięć :)
Komentarze (13)
najlepsze
Komentarz usunięty przez moderatora
- nabijanie poziomów
Kiedy awansujemy robimy sie silniejsi owszem, ale razem z nami zmieniają sie nasi przeciwnicy. W tej samej lokacji w zależności od tego z jakim poziomem do niej wchodzimy, może być kilka rodzajów przeciwników. W rezultacie często im jesteś silniejszy tym jesteś