a może by jednak poczekać z ferowaniem wyroków, na czym polegała ta usterka? Bo równie dobrze pod pojęciem "usterka hydrauliczna" może się kryć awaria jakiegoś czujnika.
@footix: Tak to jest jak debile dowiadują się za dużo, wcześniej czytałam artykuły i wszędzie było powiedziane, że wszystkie procedury zostały zachowane, że nie było pewności co do usterki, a pilot podjął właściwą decyzję o kontynuowaniu lotu, jakiś debil to podchwycił, zadał pytanie w zły sposób i gotowe! TVN już ma swój upragniony materiał. Zakop za informację nieprawdziwą i szerzenie głupoty.
@footix: > "Z całą pewnością lądowanie z pełnymi zbiornikami, bez podwozia, na lotnisku w NY nie byłoby bezpieczniejsze. Radzę wstrzymać się z osądem."
Do tego trzeba by spalić paliwo latając, doszły by nerwy załogi i pasażerów, ale to i tak się nie trzyma kupy, ponieważ pasażerowie twierdzą iż tuż przed planowanym lądowaniem kapitan informował o pogodzie w Warszawie i życzył miłego pobytu...
Komentarze (22)
najlepsze
Do tego trzeba by spalić paliwo latając, doszły by nerwy załogi i pasażerów, ale to i tak się nie trzyma kupy, ponieważ pasażerowie twierdzą iż tuż przed planowanym lądowaniem kapitan informował o pogodzie w Warszawie i życzył miłego pobytu...