Nigdy żadnych gwarancji. O ile pamiętam ustawa konsumencka oprócz naprawy gwarantuje również możliwość wymiany towaru na nowy lub zwrotu pieniędzy gdy to niemożliwe. W sytuacji gdy można podejrzewać, że "ten typ tak ma", ta ostatnia opcja wydaje się być najsensowniejszym rozwiązaniem, szczególnie, że już tego nie produkują. Nie umiem jednak powiedzieć, czy na tym etapie uda Ci się to wyegzekwować.
@klawiszowy: Nic o tym nie wiem. Kilka lat temu miałem na ten temat zajęcia (na polibudzie, w ramach opcjonalnego przedmiotu humanistycznego) i wtedy prowadzący wręcz przestrzegał nas, żeby nie "wkałapućkać" się w naprawy, ponieważ w tym momencie zdajemy się na łaskę serwisu w kwestii tego kiedy nam to naprawi i czy w ogóle, a gdy towar wróci z serwisu, to żądanie wymiany/zwrotu pieniędzy jest bardziej kłopotliwe w wyegzekwowaniu bądź wręcz niemożliwe.
Kupiłem sobie Sennheisera HD 20X(już nie pamiętam jaki to model był) zachęcony opiniami w internecie i niestety kabel się dość łatwo wyrwał, a oprócz tego kabel był popękany od przypadkowego jeżdżenia po nim krzesłem. Teraz mam Creative Aurvana Live i jestem bardzo zadowolony - jakość i głębia dźwięku o niebo lepsza i 0 problemów z kablem.
@Cubensis: W dupe sobie wstadz takie rozwiazania....
a co do tego pekniecia..nic z tym nie zrobisz a szczegolnie reklamowac u producenta.....jak ci zacznie znow pekac wywierc sobie dziure na koncu pekniecia tlko bardzo malą......
albo najlepiej kup sobie jakies inne sluchawki bo piszesz ze wymieniales juz je 4 razy placa po 150 zł a za o bys mial o wiele lepsze jakosciowo sluchaweczki
@bourgeois: @szopa123 : ale nie o tym jest watek wiec darujcie sobie tutaj swoje popisy.
@aditol: jest zapis w prawie tego typu ( nie pamietam dokladnie ale taki sens) ze jak ci naprawiaja cos 3 razy to maja prawo dac ci nowy model albo zwrocic pieniadze. zreszta po cholere o tym tu piszesz? kazdy miasto ma w urzedzie specjaliste ds ochrony konkurencji i konsumentow. oni sa od takich spraw
Komentarze (11)
najlepsze
a co do tego pekniecia..nic z tym nie zrobisz a szczegolnie reklamowac u producenta.....jak ci zacznie znow pekac wywierc sobie dziure na koncu pekniecia tlko bardzo malą......
albo najlepiej kup sobie jakies inne sluchawki bo piszesz ze wymieniales juz je 4 razy placa po 150 zł a za o bys mial o wiele lepsze jakosciowo sluchaweczki
O wiele tańsze Philipsy są o niebo lepsze. A z dobrych słuchawek to polecam AKG.. stosunek ceny do jakości.. REWELACJA.
@aditol: jest zapis w prawie tego typu ( nie pamietam dokladnie ale taki sens) ze jak ci naprawiaja cos 3 razy to maja prawo dac ci nowy model albo zwrocic pieniadze. zreszta po cholere o tym tu piszesz? kazdy miasto ma w urzedzie specjaliste ds ochrony konkurencji i konsumentow. oni sa od takich spraw