Konsultant ORANGE - AMA (przedłużanie umów itp.)
Witam !! Od póltora roku pracuję w firmie zwanej CCIG, która z kolei m.in. zajmuje się obsługą klintów Orange indywidualnych jak i tych biznesowych. Na pewno nie raz ktoś dzwonił do was z 'super ofertą' przedłużenia umowy .... too właśnie ja i moi koledzy. ;) Masz jakieś pytania...
ollewojciech z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 61
Komentarze (52)
najlepsze
Dzwonimy z numerów zastrzeżonych.
Hasło abonenckie jest wymagane do weryfikacji klientów indywidualnych (nie biznesowych) w przypadku włączania dodatkowej usługi na koncie abonenta. (pakiet email, darmowy numer itp. ale to osobny temat...)
Aczkolwiek nie jest to jedyna opcja weryfikacji, jeżeli nie pamiętasz hasła to następuje weryfikacja po danych osobowych, podajesz dane a ja sprawdzam czy w 'kompie' mi się wszystko zgadza ... po czym wnoskuję że ty jesteś właścicielem danego
Czyli klika jedną z opcji typu:
- Abonent przdłużył już umowę w
Stawka podstawowa to ok. 7,5 netto
Zależy od stażu w firmie. Po każdym przepracowanym kwartale w firmie masz stawkę
dlaczego wciskacie ludziom kit gdy chca przejsc z abonamentu na prepayda ze nie ma takiej mozliwosci....Przez fona pacjentka mi tak powiedziała...
Ide do salonu pytam sie czy jest taka mozliwosc..a Koles mi grzecznie mowi ze tak jest taka mozliwosc.Ja sie go pytam to czemu mowia przez fona ze nie ma takiej mozliwosci? On Na to ze maja od kazdej przedluzonej umowy profit i ze dlatego
Tak jest. Od każdej przedłużonej umowy - nowo podpisanej; konsultant ma prowizję (wielkośc zależy od wysokości abo i czasu trwania umowy)
'Na telefonie' możesz spotkać rózne osoby, są osoby które naprawdę oferują Ci konkretne, korzystne oferty ... są ludzie którzy 'cisną kit' byle tylko zarobić (i to jest
Wymóg jest że min 60% czasu pracy musisz rozmawiać przez telefon (efektywność). Czyli na 6h pracy rozmawiasz średnio 3-4h.
Ale z tym różnie bywa.
A pomyłek z przemęczenia raczej nie ma, po miesiącu pracy znasz na pamięć wszystkie skrypty rozmów, znasz wszystkie stawki, każdą ofertę na wyrywki i rozmawia się z automatu ... koleżanka np. potrafi rozmawiać i do
Jak pisałem wcześniej, każdy konsultant ma nad sobą Team Menagera z którym ustala godziny pracy, analizuje się ew. błędy w rozmowach itp.
Tam pracują sami młodzi ludzie <26 lat, z każdym jeseś na
niestety prawda obecna jest taka że baaardzo często w systemie mam do zaoferowania na przedłużeniu o wiele mniej niż miałeś do tej pory :/
dotyczy to m.in. migracji starych klientów biznesowych z taryfy "Orange dla firm" na taryfy "Optymalny"
nie wiem z czego to
Podczas rozmowy z klientem czesto rzuca sie oferty, dodatkowe pakiety które są na 'topie' aczkolwiek nie są najbardziej korzystne.
pytanie 2: czy "przemilczanie" przez konsultanta informacji o tej opłacie jest częstą praktyką, czy tylko ja mam pecha (spotkałem się z tym już kilka razy)?
1. Przy migracji nie ma opłaty aktywacyjnej. Opłata jest pobierana tylko w przypadku nowych klientów.
2. Często jest tak że konsultant przemilczy taką informację, nie jest to absolutnie dopuszczalne .... aczkolwiek na poziomie >50 rozmów dzienne jest to cięzkie do wychwycenia przez Team Menagera (każdy konsultant ma wyrywkowo przeprowadzane odsłuchy prowadzonych rozmów)
Tutaj pojawia się kwestia manipulacji słowami, odpowiedniego układania zdań (szkolenia) także możesz nie wyłapywać takich info jak