@Verdu: To w standardowej jest sama instrukcja ? W sumie czytanie instrukcji to też niezła zabawa, te emocje przy " aby rozpocząć instalacje włóż nośnik do czytnika DVD", sama gra przy tym wymięka
Według mojego planu, gracza w miejscach trafień pieścił odpowiednio silny prąd, który powodowałby skurcz mięśni i wytrącał broń z ręki. W ten sposób można nawet odwzorować ogień przygniatający - np. ciągłe, ale bardzo słabe wyładowania w górnych partiach ciała.
Zawsze miałem za to problem z wymyśleniem odpowiedniego systemu przechwytującego ruchy - kilkumetrowa metalowa kula a'la bieżnia dla chomika raczej by się nie sprawdziła. :D
@Cezetus: Trafienia można symulować systemem kanałów z powietrzem pod ciśnieniem umieszczonych w kombinezonie/zbroi. Wystarczy gościa podpiąć do jakiegoś zasilania, niewielki kompresor, dysza luźno zamocowana, co by przy otwarciu zaworu cofnęła się lekko (lub trochę mniej lekko) uderzając w ciało. Przy odpowiedniej konstrukcji kanałów powietrznych takich dysz można by zamontować kilkadziesiąt, i nawet siniaki na pamiątkę by zostawały ;)
Komentarze (44)
najlepsze
W edycji limitowanej będzie gra i instrukcja
Komentarz usunięty przez moderatora
Chociaż muszę przyznać, ze nie miałem pomysłu jak zrealizować otrzymywanie obrażeń. System z użyciem paintballa w sumie całkiem ciekawy
Według mojego planu, gracza w miejscach trafień pieścił odpowiednio silny prąd, który powodowałby skurcz mięśni i wytrącał broń z ręki. W ten sposób można nawet odwzorować ogień przygniatający - np. ciągłe, ale bardzo słabe wyładowania w górnych partiach ciała.
Zawsze miałem za to problem z wymyśleniem odpowiedniego systemu przechwytującego ruchy - kilkumetrowa metalowa kula a'la bieżnia dla chomika raczej by się nie sprawdziła. :D
BTW - w każdym większym kinie/centrum