Mojej dziewczynie po 10 miesiącach(!) udało się odzyskać 60zł za pendrive'a więc da się. Trzeba tylko sprawę zgłosić na policję i czekać, czekać, czekać...
Kupowałem u nich w Lipcu. Czytałem bardzo wiele negatywnych opinii odnośnie przetrzymywania gotówki i zwrotów kasy, więc zamówiłem towar za pobraniem. Wszystko zakończyło się pozytywnie i sprzęt doszedł. Masz nauczkę na przyszłość by czytać opinie o sklepie przed zamówieniem.
@wednes: Tak się niestety składa , że kiedyś tam pracowałem, jak sklep się dopiero rozwijał. Jak chcesz mogę pomoc i będziesz miał tą kasę do końca tygodnia. Chyba , że wolisz trochę bajzlu im zrobić za to , że Cię tak potraktowali to spoko. Nie mam do tego Pana żadnego sentymentu.
Hmm kupiłem u nich różne rzeczy chyba pięć razy, problem był ostatnim razem (chyba w maju), zebrało się kilka drobiazgów i przenośny dysk twardy, po dwóch dniach od zamówienia dostałem informacje, że oczywiście dysku nie ma i nie wiedzą kiedy będzie dostępny, proponują inne, oczywiście droższe, podziękowałem, przysłali resztę gratów po tygodniu, na pieniądze za dysk czekałem chyba ze 3 tygodnie, przypominałem się kilka razy.
ja mogę ostrzec przed qblack.pl migają się ze zwrotem już chyba miesiąc. Im nawet nie chce się odpowiadać na żadne maile. Jedyna odpowiedź jaką uzyskałem miała miejsce po tym jak im napisałem że zgłoszę sprawę na policję.
Ja miałem zaś trochę inny przypadek. Doliczyli sobie parę złotych nie pamiętam dokładnie za odbiór osobisty. Mimo że towaru nie zamawiałem przez internet a kupiłem na miejscu.
Komentarze (86)
najlepsze
Więcej tam nic nie kupię, warto czasem
Kontakt - dno.
Obsługa klienta - dno.
Kupowałem u nich sprzęt. Odbiór osobisty (jechałem 200km+). Jeden z towarów za 200zł mokry na dole. Dwóch elementów nie było (zapewniano, że będą).
Osobiście mimo, ze żadnych pieniędzy nie straciłem nie poleciłbym tego sklepu za cholerę i już na pewno drugi raz u nich nie kupię.