gdyby twórcy akcji wykonali proste obliczenie matematyczne, pomysł by im się szybko znudził, w ciągu jednej godziny, musi zakupić grę ponad 9 tysięcy osób (ok 2,5 zakupu na sekundę!!!), ja kupiłem, bo akcja jest intrygująca, a kwota relatywnie mała, ale szanse na osiągnięcie 10mln są zerowe, dlatego pomysł został słabo wykorzystany, a i gra nie wygląda za ciekawie...
A licząc pi razy drzwi (bazując na obecnej sprzedaży), dojdą do wyniku w granicach
Dystrybucja ciekawa, ale jakby za cel postawili sobie milion sztuk może bym im się udało. 10 milionów gry w klimacie raczej ciężki, trochę niszowym jest mało prawdopodobne. Tym bardziej, że sama gra zapowiada się przeciętnie.
Komentarze (100)
najlepsze
Dla pozostałych mało spostrzegawczych:
Licznik jest na http://www.afterfall-universe.com/pl/index , na samym dole strony.
Komentarz usunięty przez moderatora
A licząc pi razy drzwi (bazując na obecnej sprzedaży), dojdą do wyniku w granicach