Ale d$%##izm.Zgadzam się że w reklamach produktów dla mężczyzn kobieta to głupiutka blondyneczka, ale niech sobie zobaczą reklamy dla kobiet, to dopiero d$%##izm, najczęściej tam mężczyzna jest głupi jak trzylatek i jest kolejnym "dzieckiem " do utrzymania w domu...A pani Środa jest niepoważna.
Reklamy są skonstruowane tak by trafiły do swych odbiorców. Skoro produkty reklamują pewne "stereotypowe" osoby to znaczy, że osoby odbierające przekaz z reklamy muszą się z nimi identyfikować. Wniosek jest taki: proszki są reklamowane przez kobiety bo to głównie kobiety je kupują.
Z ciekawości: jak będą wyglądały reklamy: podpasek, dezodorantów (szczytem chamstwa jest zakazać kobiecie używania dezodorantu "for men"), rzecz się tyczy również ubrań damskich/męskich :: męskich/damskich...
Komentarze (5)
najlepsze
Co to za obrzydliwy brak tolerancji?
3 wersje każdej reklamy:
facet + kobitka
facet + facet
kobitka + kobitka
Z ciekawości: jak będą wyglądały reklamy: podpasek, dezodorantów (szczytem chamstwa jest zakazać kobiecie używania dezodorantu "for men"), rzecz się tyczy również ubrań damskich/męskich :: męskich/damskich...
w gruncie rzeczy mamy równouprawnienie