@Kash: nie ma się czym podniecać, ale to dobry znak iż metal może dzięki takim akcjom wejść w polsce na salony tak jak w Norwegii, Niemczech, czy chociażby Czechach.
Angielskojęzyczny utwór będący w dodatku coverem zdobywa nagrodę na Krajowym Festiwalu Piosenki Polskiej w Opolu.... Pora przestać się czarować - polscy twórcy aktualnie nie mają nic ciekawego do powiedzenia - takie festiwale to tylko kompromitacja krajowej sceny.
@Jazgot: Nie do końca, mamy sporo młodych, zdolnych zespołów, ale raczej nie pasują profilem do festiwalu w Opolu. Grunt to chcieć poszukać, jednak niestety prawda jest smutna - nie są ani wspierani ani promowani przez najpopularniejsze stacje telewizyjne i radiowe.
@cooffee: Ja mogę polecić Kamp!, Lora Lie albo The Lollipops, ale w tym przypadku również kawałki są po angielsku. Mamy Contemporary Noise Sextet, Jazzpospolitą, Kyst, Kapelę Ze Wsi Warszawa i całą masę innych - dlatego opinie typu "polscy twórcy nie mają nic do powiedzenia" są dla mnie bezpodstawne.
@R_O_T_T_E_N: Czy Olass rzeczywiście robił taką różnicę, aby tak ciągle rozpamiętywać? Rozumiem, że zmarł, ale równie dobrze można by napisać, że brakuje Litzy :>
Zaznaczę tylko, że nie jestem jakimś wielkim fanem Acidów (niemniej jakąś tam część ich dyskografii kojarzę), toteż nie chcę nikogo urazić.
@Duri: Olas wprowadził do Acidów coś nowego. Dzięki niemu zespół jakby odżył, wydali płyte całkowicie inną niż wszystkie pozostałe. Wystarczy posłuchac Swallow The Needle i odrazu widać różnice którą robił swoją obecnością...
Komentarze (145)
najlepsze
Zaznaczę tylko, że nie jestem jakimś wielkim fanem Acidów (niemniej jakąś tam część ich dyskografii kojarzę), toteż nie chcę nikogo urazić.
http://www.youtube.com/watch?v=1y6Fj8q7HjE