Polak potrafi - The Final Quest - silnik graficzny 3D
W filmie pokazane są możliwości silnika graficznego 3D pisanego przez Adama Sawickiego. Można w nim zobaczyć możliwości łatwego generowania złożonych, ładnych drzew, oraz pokaz gotowego świata 3D wyświetlanego w czasie rzeczywistym. Filmy w wysokiej jakości są dostępne tutaj: http://regedit.gamedev.pl/download.php5?x=Video%2FThe+Final+Que
![tomaszs](https://wykop.pl/cdn/c3397992/tomaszs_P6a3BsrtpO,q52.jpg)
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 38
Komentarze (38)
najlepsze
CD Projekt RED chociażby ze swoim Wiedźminem. To jest kawał gry. Co z tego, że na silniku Bioware i z budżetem kilkunastu milionów zł - ale... potrafili.
Na pracę magisterską się nada, ale nie wróżę przyszłości ;).
Bez wielkiego budżetu gry powstawały za to w Infinite Dreams (również polska firma), swojego czasu (w 2003 roku bodajże) całkowicie zawładnęli rynkiem mobilnych gier. Teraz tworzą gry dla platformy N-Gage, a ich Creatures of the Deep jest jedną z najlepiej się sprzedających.
1 - takie generatory były dostępne na różnych platformach (nie tylko na PC czy czym teraz innym)
2 - Tak jak mówił @nibiru, jaka jest wydajność !!! (najważniejsze)
3 - co z resztą, nałożenie filtrów na wyliczony obraz to nie wszystko, dodatki też są ważne...
4 - .. po prostu to jest prezentacja bardziej czegoś innego a nie silnik graficzny... Ciekawy jestem ja poradził by sobie z