@steemm: Ok. Myślę że autor wie że Świata nie zbawił. Co nie znaczy że jedna wykonana kontrola (o ile nie była taka jak opisał ją @HouseMPrawdziwy powyżej) nie da jakiegoś impulsu. Tak, to naiwność. Ale co jej szkodzi.
A wiesz jak wyglądały te działania kontrolne !? : "Jasiu weź bo jakiś kretyn znowu skargę napisał ,że się opier%@^#cie a ja muszę teraz debilowi odpisywać. Weź ,że tam zapisz se gdzieś żeby mu zanosili te przesyłki bo będzie pewnie znowu du-pę truł"
@HouseMPrawdziwy: Działania kontrolne mają polegać na nadzorze placówki, zaś wobec naczelnika zastosowano sankcje dyscyplinujące. Być może była to jedynie ustna reprymenda, której nie odnotowano w papierach, ale za to jest ta świadomość, że ktoś może mu nabruździć.
Poza tym równie dobrze mogli przyznać rację naczelnikowi i tym samym zamknąć mi usta.
Skarga nie była rozpatrywana przez tę placówkę pocztową, gdyż zgłosiłem ją bezpośredno do centrali, a ta skierowała do właściwej jednostki
@Volki: Bo kogo interesują dobre? W dobrych rzadko kiedy jest element sensacji. Nawet jak ktoś przekaże 1 mld na cele charytatywne to ludzie wzruszą ramionami, ale niech tylko buchnie 5 tyś. (:
Ale jesteś naiwny. Naprawdę myślisz, że takie pisma (do nich czy od nich) coś zmienią? Cieszysz się, że nie wypełnili swojego obowiązku, a potem przeprosili? Ty się nawet nie powinieneś cieszyć z sytuacji, gdyby wypełnili obowiązek - bo (jak sama nazwa wskazuje) to ich OBOWIĄZEK.
Nie, nie będę mówił dobrze o PP, bo z ich działania byłem pozytywnie zaskoczony 2 razy, za to negatywnie - paręnaście. To dużo, bo naprawdę rzadko coś
@rss: Ale jesteś naiwny. Naprawdę myślisz, że takie pisma (do nich czy od nich) coś zmienią?
Brak reakcji z naszej strony na pewno niczego nie zmieni, więc próbować zawsze warto, szczególnie gdy chodzi o naszą kasę.
Cieszysz się, że nie wypełnili swojego obowiązku, a potem przeprosili? Ty się nawet nie powinieneś cieszyć z sytuacji, gdyby wypełnili obowiązek - bo (jak sama nazwa wskazuje) to ich OBOWIĄZEK.
Komentarze (10)
najlepsze
No to jeszcze poczekam do 18 czerwca :( Wysłali mi pismo ze do 18 będzie ostateczna decyzja.
Poza tym równie dobrze mogli przyznać rację naczelnikowi i tym samym zamknąć mi usta.
Skarga nie była rozpatrywana przez tę placówkę pocztową, gdyż zgłosiłem ją bezpośredno do centrali, a ta skierowała do właściwej jednostki
Nie, nie będę mówił dobrze o PP, bo z ich działania byłem pozytywnie zaskoczony 2 razy, za to negatywnie - paręnaście. To dużo, bo naprawdę rzadko coś
Brak reakcji z naszej strony na pewno niczego nie zmieni, więc próbować zawsze warto, szczególnie gdy chodzi o naszą kasę.
Cieszysz się, że nie wypełnili swojego obowiązku, a potem przeprosili? Ty się nawet nie powinieneś cieszyć z sytuacji, gdyby wypełnili obowiązek - bo (jak sama nazwa wskazuje) to ich OBOWIĄZEK.
Jestem po prostu zadowolony z