Firma w serwisie społecznościowym - warto, czy nie warto?
Czy serwisy społecznościowe mają jakąś wartość dla firmy? Czy warto zabraniać pracownikom pojawiania się w nich? A może mobilizować ich do rejestrowania się w nich i czynnego uczestnictwa w dyskusji?
justbemore z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 4
Komentarze (4)
najlepsze
W tym artykule przedstawiono tylko możliwości firmy - nie pracownika.
Często fachowcy udzielają się na forach, przy czym są proszeni o zaznaczenie swojej przynależności - wypowiadają się np.:
na temat sprzętu - sprzedawcy
jako użytkownicy
poprawiają zgodnie z sugestiami użytkowników - producenci
Natomiast to, co jest w podanym artykule to działania czysto marketingowe,
Obecność naszych współpracowników w serwisach społecznościowych (oczywiście w granicach zdrowego rozsądku, jeśli chodzi o obecność w godzinach pracy) może przynieść korzyści naszej firmie.
Odnośnie zaś wypowiadania się na korzyść sprzętu sprzedawcy - jeśli ten