Awaria mBanku i brak informacji ze strony banku
Od 2 dni w aplikacji/serwisie internetowym saldo wyświetla się niepoprawnie. Prawdopodobnie jest problem również z płatnościami pomimo posiadania środków w przypadku, gdy wyświetlające się saldo jest niższe niż kwota płatności.
Beard z- #
- #
- #
- #
- 82
- Odpowiedz
Komentarze (82)
najlepsze
Chyba lata zapychania działów IT studentami się na nich zemscily.
@Majkel2008: zawsze miał, tylko się tym nie interesowałeś. Tyle dziur ile oni mają w tych swoich systemach nie ma w szwajcarskim serze.
@madstock: u mnie prawie wszystko ok, tylko czasem potwierdzenie autoryzacji gdzies znika i trzeba go samemu szukac.
Ewidentnie apka niedorobiona bo błąd jest tak stary, ze sie do niego przyzwyczaiłem
@marpic: Powinno być raczej memBank :)
Jak na obrazku z komentarza @jednorazowka:
@bartcegielski: Z doświadczenia (z Getin) powiem, że takie roszczenia lądują w szufladzie z roszczeniami z dupy.
I to jest clue. Jeżeli chcesz coś osiągnąć nigdy nie znieważaj osoby od której to zależy.
Bez względu na to jak mało istotna Ci się wydaje bo w 99,99% przypadków się mylisz.
Będzie mniej pisania.