Piranha Bytes oficjalnie zamknięte. To koniec studia, które stworzyło Gothica.
Twórcy Gothica mieli problemy już wcześniej, ale jak dowiedziało się CD-Action ostatniego dnia czerwca ich ponad 20-letnia przygoda w branży się skończyła.
dsad-sda z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 161
- Odpowiedz
Komentarze (161)
najlepsze
Co chwila ścinki FPSów, mimo, że grałem na najniższych detalach - ale i tak ukończyłem kilka razy.
Piękne czasy, nie zapomnę ich nigdy :]
Ambicje na firmę która posiada 1000 pracowników a możliwości tylko tej 30 osobowej ekipy.
Wówczas nie było żadnego silnika dedykowanego do gier Action RPG; Unreal Engine oraz Id Tech 4 były Głównie przeznaczone do FPS-ów były Unreal Engine oraz Id Tech 4. Narzędzia do produkcji gier, takie jak ZBrush 2 czy 3ds Max 6/7, również znajdowały się we wczesnej fazie rozwoju. Developerzy gry Wiedźmin 1 użyli silnika od Neverwinter Nights i według relacji medialnych przerobili
Bo 24 Sierpnia na Gamesconie ma być już dostępne na miejscu demo do ogrania dla każdego.
Ogólnie podchodziłem trzy razy i to podnoszenie przedmiotów i interakcja były tak niewygodne, że rezygnowałem na rzecz innej gry.
@kidi1: Tak. Odinstalowanie gry.