bo jednak na tym placu jest wystarczająco dużo miejsca żeby wjechać prosto przodem,
@Julius_90: Podczas wjeżdżania przodem, ustawisz się blisko burty i do tej pory jest prosto. Gdy prom dobije do miejsca docelowego, musisz wyjechać tyłem. Cofanie czymkolwiek co nie ma przyczepy to jest dość proste, to przy dwóch punktach łamania się, aby skorygować tor ostatniej przyczepy kabiną musisz się "wychylić" w jedną bądź drugą stronę, aby kontrować tor ostatniej przyczepy.
Komentarze (12)
najlepsze
@Julius_90 Moje przypuszczenia, ale chętnie poznam jakieś inne sensowne wyjaśnienie.
@Julius_90: Podczas wjeżdżania przodem, ustawisz się blisko burty i do tej pory jest prosto. Gdy prom dobije do miejsca docelowego, musisz wyjechać tyłem. Cofanie czymkolwiek co nie ma przyczepy to jest dość proste, to przy dwóch punktach łamania się, aby skorygować tor ostatniej przyczepy kabiną musisz się "wychylić" w jedną bądź drugą stronę, aby kontrować tor ostatniej przyczepy.