#lg #laptopy #serwispc #gwarancja #it #support #komputery
Nie pomyślałbym, że kiedyś dodam tego typu wpis, jednak wolałbym przestrzec innych ludzi, którzy ewentualnie zdecydowaliby się na zakup sprzętu od LG.
Kupiłem laptopa LG Gram 14 2021 przez OLX, pierwotny zakup był bezpośrednio u producenta.
Upewniłem się przed, że dostarczone dokumenty wystarczą do realizacji gwarancji, więc myślałem, że temat pójdzie z górki.
![](https://wykop.pl/cdn/c3397993/fc35152e78ed3751bd4e2b97c35632d28673e188931b601658e00937e5651d6c,w800.png)
![](https://wykop.pl/cdn/c3397993/1da30998d48e61d083795859a7f8c33df58b6d2dc50bba76f2f171ebdaa05acc,w800.png)
Przyjechał, był praktycznie zgodny z opisem, oprócz dwóch maleńkich duszków na matrycy, których właściciel nie zauważył (w trybie ciemnym faktycznie nie widać - zlewają się z paskiem zadań, nie są uciążliwe), a że ja po prostu zawsze dokładnie sprawdzam sprzęt, to odnotowałem to i pomyślałem, że nie będzie problemów z naprawą gwarancyjną.
![](https://wykop.pl/cdn/c3397993/5f132761be987be0e9e62595ba587e558e808c6c8de53c6761fc184200e4b308,w800.jpg)
![](https://wykop.pl/cdn/c3397993/3bffe3d3f22d04b0666ebcc345b5c0bafa12bb7aaf23e127a1f0f77696012f6f,w800.png)
Sam kontakt z obsługą klienta był rzetelny, Pan bardzo miło i rzeczowo odpowiadał na wszelkie moje zapytania. Sprzęt zapakowałem, wysłałem i po tygodniu uzyskałem go z powrotem. Pomyślałem - kurczę, jak na typowy serwis, to jest to strasznie szybko, naprawdę dobrze to działa.
Boy oh boy, jak tu się pomyliłem.
![](https://wykop.pl/cdn/c3397993/93915d9f0c42e34d9baae37fb450020372eec71842f3732e0561b6093085e2c8,w800.jpg)
![](https://wykop.pl/cdn/c3397993/cf74a05d216d450d1e9b58e1e33b86bdaa2cb4c0632f2d0ca5e8aa80c1c3c61e,w800.jpg)
Nie dość, że nie odpowiedzieli mi na wszystkie zapytania wysłane zarówno przez formularz, jak i z dołączoną notatką serwisową, to jeszcze stwierdzili nieautoryzowaną ingerencję w sprzęt i chyba uznali, że nie rozróżniam pęcherzyków powietrza od faktycznej wady matrycy.
Co do przykręconych śrubek - wszystkie były w tym samym miejscu, co miały być, nigdzie nie ma takich wybrzuszeń od za długich śrubek, które się zdarzają właśnie w takich sytuacjach. Z ciekawostek - po powrocie z serwisu jedna śrubka nie była przykręcona :D
![](https://wykop.pl/cdn/c3397993/f55c333e712a9e7d8b5fd519d34fe4d21b303bd12730dc5deeda86c8622f38f9,w800.png)
![](https://wykop.pl/cdn/c3397993/41254194275e460efa1850de571fa0a178a504f8ac0003ba14c8250c7605eaf6,w800.png)
Wysłałem reklamację na działanie serwisu, która została zbyta regulaminem (znowu nieautoryzowana ingerencja) i tyle. Nie uzyskałem też informacji, czy użytkownik może sam zamontować dysk m.2, skoro jest udostępniony drugi wolny slot, ale za to polecili mi płatną naprawdę.
Czy pozostaje mi rękojmia? Pewnie tak. Jestem ciekaw, czy zrealizują chociaż wymianę baterii w ramach akcji promocyjnej, w której ten laptop bierze udział.
Podsumowując: laptop fajny, serwis nie. Pomyśleć, że on nowy kosztował ok. 5 tysięcy złotych, a potem jest gwarancja do bramy...
Komentarze (1)
najlepsze