Ubisoft rozpoczął udostępnianie reklam w grze za którą zapłaciłeś :)
Reklamy pojawiają się po wybraniu menu pauzy lub wyświetleniu mapy gry
51431e5c08c95238 z- #
- #
- #
- 208
- Odpowiedz
Reklamy pojawiają się po wybraniu menu pauzy lub wyświetleniu mapy gry
51431e5c08c95238 z
Komentarze (208)
najlepsze
Zresztą nawet nie byli pierwsi. Blizzard #!$%@?ł reklamy D4 podczas closed bety. I co? I nic bo to tylko jedna reklama XD.
Gracze już zasługują żeby granie dłużej niż godzine tygodniowo było dodatkowo płatne, wtedy będą bronić tego że super firma dba o zdrowie
Wykop się trochę spóźnił z tą informacją.
No ktoś źle kliknął ewidentnie ( ͡º ͜ʖ͡º)
Także elo
Mówisz neta nie było, my grali, to jeszcze dyskietek nie było ¯\(ツ)/¯
To teraz będzie - NiKt Ci NiE kAżE pAtRzEć Na ReKlAmY hOmOfObIcZnY rAsIsTo! ( ͡~ ͜ʖ ͡°)
To tak jak w takiej histori co kiedyś słyszałem. Kobieta miała węża i sobie z nim mieszkała, traktowała go jak kota czy psa. Spał sobie z nią w łóżku zwinięty w spirale. Od jakiegoś czasu zamiast w spirale kład się wzdłuż kobiety. Zakłopotana poszła do specjalisty i
Potem robili grę, a jak była fajna to robili duży płatny dodatek.
Potem robili gry, dzielili je na 70/10/10/10% i sprzedawali, że niby dodatki.
Aktualnie dają 50% gry, drugie pół jako dodatki a jeszcze dodatkowo płacisz za reklamę.
Ciekawe kiedy będzie opcja, że płacisz za reklamę i może z czasem zostaniesz grę w wyniki losowania.
@Wormditt: ale tego, że taki Morrowind w pierwsze 4 lata sprzedał 4mln kopii, a cyberpunk 8 milionów w przedsprzedaży to już nie weźmiesz pod uwagę.
Typowe wykopkowe #!$%@? ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Duże gry wypuszczane około 2000 miały budżet ~70 milionów i sprzedawały 5-10 milionów egzemplarzy 5-7 lat.
Cyberpunk miał budżet 480 milionów i sprzedał 25mln kopii w 3 lata, i w następne 3 pewnie dobije do 35 milionów.
Mimo większego kosztu cyberpunk zarobił więcej, niż stare gry robione przez 20 osób w garażu.
Dla wydawcy większy zespół i wyższe koszty nic nie
Wydawanie gier z pierdyliardem dlc, jakieś skórki, deluxe
@PoncjuszPijak: BG3 miał w dniu premiery Digital Deluxe Edition DLC. Zresztą Wizards of the Coast było pionierem "mikropłatności" i wyciągania kasy z baranów - takie np. MTG wyszło niespełna dziesięć lat przed BF1942. ;)
a fakt że chodzi na starym silniku który nie do końca spotyka się z realiami dzisiejszych systemów - dług technologiczny
Kiedy zaczęli dodawać na masę DLC z tego co miało być w grze - nie protestowałeś
Kiedy wszystkie gierki zostały przerobione na kasyno z lootboxami - nie protestowałeś
To teraz oglądaj sobie reklamy w grze za którą zapłaciłeś
Z bierności dobrych ludzi rodzą się totalitaryzmy xD
plus jest nowe pokolenie graczy którzy nie mają pojęcia że kiedyś było inaczej. a do starszych gier nie podejdą bo "wyglądają *ujowo".
@m_ney: to by ludzie najpierw musieli wyjść z nałogu, który KONIECZNIE NAKAZUJE im ogrywać AAA guffna nawet jeżeli to jest crap na jedno kopyto i oczywisty cash grab, a sam apel bardziej skierowałbym do gejmerskich celebrytów i streamerów żeby studzili hype ale jak to ma się zdarzyć skoro oni są częścią tego biznesu xD