Aby nie przepłacać za nocleg postanowiliśmy zarezerwować nocleg na OPENER z półrocznym wyprzedzeniem. Wybraliśmy nocleg na stronie Booking.com, otrzymaliśmy potwierdzenie zakwaterowania. Jednak tydzień temu otrzymalismy szokującą wiadomość - rezerwacja została anulowana.
Booking.com nie podał żadnego wyjaśnienia, dlaczego doszło do takiej sytuacji. Jedynie standardowy, automatyczny komunikat o anulowaniu rezerwacji z powodu "nieprzewidzianych okoliczności". Niestety, nie otrzymaliśmy również żadnej propozycji alternatywnego zakwaterowania ani wyjaśnienia, co właściwie się stało.
W takiej sytuacji postanowiliśmy skontaktować się z obsługą klienta Booking.com, aby uzyskać wyjaśnienia i ewentualną alternatywę. Niestety, po wielu próbach skontaktowania się, nie uzyskałem satysfakcjonującej odpowiedzi ani pomocy. Otrzymał jedynie informację, że nie ma żadnych alternatywnych opcji zakwaterowania, co zmusiło mnie do ponownego szukania noclegu na własną rękę .
Rezerwacja została anulowana nie z naszej przyczyny, a my zostalismy pozostawieni sami sobie w trudnej sytuacji. Dlatego postanowiłem przestrzec potencjalnych klientów booking.com
Komentarze (10)
najlepsze