Typologia ludzi dzwoniacych do helpdesku.
Konsultant helpdesku iPlusa przedstawia ciekawy podział ludzi wydzwaniających do pomocy technicznej ;)
![LukaszWiecek](https://wykop.pl/cdn/c3397992/LukaszWiecek_1,q52.jpg)
- #
- #
- #
- #
- #
- 40
Konsultant helpdesku iPlusa przedstawia ciekawy podział ludzi wydzwaniających do pomocy technicznej ;)
Komentarze (40)
najlepsze
Apropos autoryzacji to smieszy mnie jak
Prawda jest taka, że każdy konsultant jakiejkolwiek infolinii obsługującej klientów prywatnych ma po prostu przesrane, głównie z powodu poziomu reprezentowanego przez jego rozmówców. Ja akurat mam szczęście
Najlepiej jest jeśli ewidentnie problem jest spowodowany przez klienta ale "Wy wszystko mi zepsuliscie !" i "Ja to mam miec, bo ciezkie pieniadze za to place !" albo "Moja powazna firma nie moze przez Was funkcjonowac i trace miliony !" a co to za firma ktora ma 1 lacze i to neostrade za niecala stowke miesiecznie....
No i wracajac do tego, ze klient jest swieci przekonany ze dostawca cos psuje
Weź przeczytaj jeszcze raz uważnie co napisałem. Tym razem ze zrozumieniem