Mineło 9 dni odkąd wydałem grą na Steam i liczba graczy w miarę stabilna. Co prawda nie ma z tego kokosów ale satysfakcji mnostwo.
Jak macie ochotę spróbowac i jednoczesnie wesprzeć ten mały projekt zapraszam na stronę NEBULA.
Mineło 9 dni odkąd wydałem grą na Steam i liczba graczy w miarę stabilna. Co prawda nie ma z tego kokosów ale satysfakcji mnostwo. Jak macie ochotę spróbowac i jednoczesnie wesprzeć ten mały projekt zapraszam na stronę NEBULA.
JuTek_Pixel zMineło 9 dni odkąd wydałem grą na Steam i liczba graczy w miarę stabilna. Co prawda nie ma z tego kokosów ale satysfakcji mnostwo.
Jak macie ochotę spróbowac i jednoczesnie wesprzeć ten mały projekt zapraszam na stronę NEBULA.
Komentarze (81)
najlepsze
https://www.youtube.com/watch?v=YMQUvZLpqQM&t=803s
Fajna sprawa, gratulacje!
Marzę o tym żeby kiedyś stworzyć studio tworzące gry. Ale patrząc na to jak ciężko o dopięcie zarabiającego portalu internetowego, na ten moment moje marzenie jest nieosiągalne.
Jak znaleźć ludzi którzy zakodują grę? Czy uważasz, że to możliwe aby zoutsourcować poszczególne etapy tworzenia?
Powiedzmy, że miałbym:
- scenarzystów
- grafików
- gotowe koncepty
- copywriterów
- 3d artystów (zapewniłbym modele i tekstury)
Jak znaleźć kogoś rzetelnego do kodowania
Czytałem że w teorii najlepiej wejść w unity, bo nie dość że można komercyjnie grę puścić to z tego co wiem
C# wydaje sie byc latwy w nauczeniu w porownaniu do pozostalych i tak samo materialow jest bardzo duzo.
Unity jest za free, chyba ze Twoja gra przekroczy zyskami pewien prog to wtedy
Napisz coś więcej jak juz dodajesz post.
Gratulacje udanej premiery ;)
Wysyłałem mnóstwo emaili do Youtuberów plus kontakt z kuratorami na Steam no i oczywiscie regularne pojawianie sie na Tweeterze, Reddicie, Discordzie oraz forach poswieconych indykom to główne metody.
Z pośród wyslanych kluczy kilka trafoło na dużych YT i jeden