Mineło 9 dni odkąd wydałem grą na Steam i liczba graczy w miarę stabilna. Co prawda nie ma z tego kokosów ale satysfakcji mnostwo.
Jak macie ochotę spróbowac i jednoczesnie wesprzeć ten mały projekt zapraszam na stronę NEBULA.
Mineło 9 dni odkąd wydałem grą na Steam i liczba graczy w miarę stabilna. Co prawda nie ma z tego kokosów ale satysfakcji mnostwo. Jak macie ochotę spróbowac i jednoczesnie wesprzeć ten mały projekt zapraszam na stronę NEBULA.
JuTek_Pixel zMineło 9 dni odkąd wydałem grą na Steam i liczba graczy w miarę stabilna. Co prawda nie ma z tego kokosów ale satysfakcji mnostwo.
Jak macie ochotę spróbowac i jednoczesnie wesprzeć ten mały projekt zapraszam na stronę NEBULA.
Komentarze (81)
najlepsze
Pixelki robiłeś sam?
Jeśli chodzi o muzykę to nie mam do tego głowy ani talentu wiec wszystko znalezione albo zamówione.
Hype chyba powoli sie kończy bo chociaż ruch na stronie spory to nie przekłada sie tak dobrze na zakupy. Ale nie ma co narzekać jak na pierwszy projekt na Steam to i tak jestem super zadowolony
@JuTek_Pixel: dzięki, właśnie mnie interesowało jakiej skali użyłeś, że tak ładnie Ci zboostowało wishliste na premiere, a widziałęm, że Ci tam ładnie rosło, ja do swojej gierki właśnie nie rozsyłałem tych kluczy i chyba to był błąd bo mi nie siadło na premierę, no ale teraz już wiem czemu :)
@AnonimoweLwiatko: to bardzo przykro, że nie odróżniasz modyfikacji istniejącego tworu od stworzenia czegoś mało oryginalnego, ale własnoręcznie i od zera.
Czy się komuś podoba, czy nie, najprostszym sposobem na rozpoczęcie tworzenia gier jest najpierw stworzenie czegoś naśladującego inną grę. Nie ma w tym nic uwłaczającego - tworzenie gier jest na złożone na kilku płaszczyznach i lepiej najpierw opanować stronę inżynieryjną
@TrudnyMinus: Podzial ze steamem od kazdej kopii wyglada tak:
1. Steam blokuje okolo 16% na Chargebacks, tax, refunds - ta stawka zalezy od tego ile gier bedzie zwracanych i na jakies dodatkowe podatki etc.
2. Dodatkowo zabiera 30% z tego co zostanie jako swoje wynagrodzenie.
Cala reszata idzie do Tworcy i Wydawcy (jezeli jest wydawca).
Dostane prawdopodobnie ~$2.35 od kopii
Ale pozatym Steam nie wymaga zbyt wiele od siebie.
Duzo ludzi radzi zakladanie dzailalnosci zeby ulatwilo to rozliczanie w kraju ale Steama raczej to nie interesuj jak sie rozliczasz.
Ten produkt nie posiada obsługi twojego lokalnego języka. Przed zakupem zapoznaj się z listą obsługiwanych języków, która znajduje się poniżej.