Używane, całoroczne opony premium kontra budżetowe „nówki”. Zaskakujący wynik!
Budżetowe opony kuszą dużo niższą ceną niż ogumienie marek premium. Ale jak wypadają w starciu z renomowanymi, używanymi Michelinami Cross Climate 2 o wysokości bieżnika wynoszącej zaledwie 2,2 mm?
NatkaPietruszka z- #
- #
- #
- #
- #
- 10
- Odpowiedz
Komentarze (10)
najlepsze
testy na sniegu i suchym - idealne warunki zimowe
ani tych pierwszych ani tych drugich zazwyczaj u nas nie spotykam
co spotykam w zimie ? wode, zimna wode, bloto, blotoposniegowe, lod
wszedzie gdzie jest duzo mokrego, mokrego syfu - bieznik musi byc wiekszy niz 4mm
To jednak nie wszystko. Niski bieżnik poprawił ich możliwości na suchej nawierzchni. Dlaczego? Wynika to z mniejszych wychyleń klocków o zredukowanej wysokości w zakrętach i podczas
Nowe budżetowe opony mają sens jednak.
@chryzopraz: b. Zgadłem? Pytam bo mieszkam w nieprzeciętnym mieście. U mnie zawsze świeci słońce i jest 25 st. C przez cały rok.
poza tym artykuł to nic odkrywczego - budżetowe wielosezony to się nadają do śmieci a nie do założenia nawet na mało jeżdżone auto.