@cin3k: zależy na jakim terenie spadł. Nikt nie będzie się pchał śmigłowcem w miejsce gdzie szybkie samoloty nie dają rady się prześlizgnąć między OPL. Piloci wojskowi mają szkolenia surwiwalowe, które mają przygotować pilota do zestrzelnia nad wrogim terytorium i dotarcie do punktu przejęcia przez swoich tzw. SERE C. Tzn. piloci NATO takie mają, nie wiem jak onuce.
szkoda że nie widać wcześniejszego nagrania.. ponieważ widać jak samolot chybocze się już na boki i że pilot musiał z tym walczyć i w pewnym momencie następuje po prostu samoistne podniesienie dziobu i ślizg samolotu na prawo oraz utrata jakiejkolwiek kontroli.... nie zdziwiłbym się gdyby dostał z Gromu który uszkodził mu sterowanie z tyłu
: na nagrani widać jak ma #!$%@?ą połowę statecznika pionowego co tłumaczyłoby kołysanie samolotu w osi poziomej... po prostu w jednej chwili siła prędkości oporu i kierunku zadziałały tak jak powinny i skutki widać na nagraniu.. chociaż też nie musi być to to ponieważ nie wiem czy przy takim przeciążeniu mogło po prostu nie oderwać kawałka statecznika pionowego który mógł być już uszkodzony
Komentarze (147)
najlepsze
Źródło na YouTube. Rusek wrzuca naprawdę ciekawe materiały jeżeli chodzi o działania lotnicze ciemnej strony.
Komentarz usunięty przez moderatora