Problemem bedzie sie teraz stawalo sprawienie zeby ten swiat byl "zywy" i potem pc to udzwignal
Jasne ze mozna dowalic oswietlenie czy tekstury na takim poziomie ze zdjecie sie chowa. Ale samo stworzenie wszystkich modeli itp zeby bylo "gęsto" od detali to masa pracy w skali calej gry a nie 1 ulicy pod demo. Do tego postacie, reakcje, animacje, "smaczki" itp Dochodzimy do absurdalnej jakosci grafiki a nadal mamy npc ktory tylko
Komentarze (4)
najlepsze
Jasne ze mozna dowalic oswietlenie czy tekstury na takim poziomie ze zdjecie sie chowa. Ale samo stworzenie wszystkich modeli itp zeby bylo "gęsto" od detali to masa pracy w skali calej gry a nie 1 ulicy pod demo. Do tego postacie, reakcje, animacje, "smaczki" itp Dochodzimy do absurdalnej jakosci grafiki a nadal mamy npc ktory tylko
* moze dlatego ze nie jestem w japonii? ¯\_(ツ)_/¯